Chiudi annunziu

Sè vo site unu di i veri fan di Xbox, probabilmente avete digià un frigorifero Xbox in casa, chì hè ancu dispunibule quì. Questu hè basatu annantu à u mudellu Xbox Series X, è avà sò apparsu informace, chì Microsoft vole espansione a gamma di l'apparecchi di cucina basatu annantu à u disignu di e so cunsola. U Xbox Toaster deve avè u disignu di a Xbox Series S. 

Pudemu piglià sta informazione in seriu, perchè u Xbox Mini Fridge hà dimustratu chì stu cuncettu pò esse micca fora di locu. Ma puderia ancu esse solu un scherzu simplice d'aprile chì hè ghjuntu solu un mese prima. In ogni casu, u situ francese XboxSquad mostra a forma di a presunta tostadora Xbox è alcuni di i so parametri. Questi includenu, per esempiu, 6 livelli di riscaldamentu, trè modi è dimensioni di 38,3 x 12 x 19 cm.

A tostatrice deve ghjunghje à u mercatu questu annu, è pudete pre-ordine nantu à u situ web. Ancu s'ellu, secondu ellu, duverebbe esse un pruduttu licenziatu, ùn pò ancu esse escluditu chì hè solu un sforzu di fan, ancu per via di i dettagli un pocu discutibili di u pruduttu, chì in l'imaghjini pare chì hè statu generatu da intelligenza artificiale cù bordi micca esattamente precisi è dritti. U prezzu dichjarata hè di 60 EUR (circa 1 CZK).

Sè vo site un fan di Xbox è pussede una di e cunsole di Microsoft, pudete apprezzà l'avè in u vostru telefunu piuttostu cà nantu à a vostra cucina. L'app Xbox vi mantene in cuntattu cù a vostra cumunità di ghjoculi attraversu u vostru telefunu o tableta. Facilmente sparte clips di ghjocu è screenshots, chatte, vede i realizazioni è riceve notificazioni. In più, pudete ghjucà ghjochi da a vostra cunsola. Android installate l'applicazione quì, quì per iOS quì, ma senza a capacità di stream games.

Pudete cumprà u Xbox Mini Fridge quì

U più lettu d'oghje

.