Chiudi annunziu

Huawei hà affruntatu parechje restrizioni in l'ultimi anni, in particulare in cunnessione cù l'amministrazione di Trump. Hè statu pruibitu da u mercatu americanu è altri paesi anu cuminciatu à limità ancu, chì logicamente hà purtatu à miliardi di perdite. À u listessu tempu, Huawei ùn pò micca aduprà a tecnulugia americana cum'è sistema Android, servizii Google, etc.. Tuttavia, stu giant ùn hè ancu statu rottu. 

In u so apogeu, Huawei era un veru cumpetitore micca solu per Samsung è Apple, ma ancu altri attori chinesi, cum'è Xiaomi è altri. Ma tandu hè vinutu un colpu chì l’hà tombu à i ghjinochji. A cumpagnia hà avutu à adattà è portà u so propiu sistema operatore à u mercatu, mentre tratta di e sfide infinite di assicurà e parti è cumpunenti chì vole usà in e so suluzioni. Queste sanzioni imposte à Huawei eranu di sicuru un rigalu à a so cumpetizione.

Ùn sò micca tutti i ghjorni 

U fundatore di a marca hà dichjaratu recentemente chì a cumpagnia hè sempre operante in "modu di sopravvivenza", è cuntinuerà à fà cusì per almenu i prossimi trè anni. Si pensava chì in questa pusizioni, a cumpagnia piuttostu laccarà e so ferite prufonde è ghjucà in modu sicuru. Ma Huawei era à u Mobile World Congress 2023 in Barcelona imperdibile.

U so "stand" quì occupava a mità di una sala di mostra, è era forse quattru volte più grande di Samsung. Ùn sò solu i telefoni novi sò stati in mostra, ma ancu puzzle, smart watches, smart home devices, accessories, network devices and more. Ancu quì, a maiò parte hè stata dedicata à u so propiu sistema operatore è una dimostrazione di cumu a cumpagnia hà allargatu u so ecosistema di applicazioni in un tentativu micca solu per sopravvive, ma per purtà una alternativa à iOS a Androidu.

Quì, Huawei hà dimustratu micca solu a so presenza attuale, ma ancu a so visione di u futuru. Malgradu tuttu ciò chì avemu intesu parlà di a marca annantu à l'anni, ùn hè micca cunsigliatu per intarrà solu. Mostra chjaramente ch'ellu hè sempre quì cun noi è serà almenu per un tempu. Hè ancu pusitivu in u sensu chì s'ellu ricuperà almenu un pocu di a so gloria passata, puderia creà una certa cumpetizione precisamente per i sistemi operativi, di quale avemu solu dui quì, è chì ùn hè micca veramente abbastanza.

Mostra chì ancu certi colpi ponu avè un impattu pusitivu, è forsi Samsung puderia amparà qualcosa da questu. Forse si basa troppu Android Google, chì hè à a so misericòrdia. Allora speremu ch'ellu ùn lascià micca tuttu à a so vulintà è sicremente falsificà a so propria suluzione in casa, s'ellu succede u peghju, serà prontu. 

U più lettu d'oghje

.