Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu una nova aghjurnazione per l'app Samsung Health, purtendu à a versione 6.23.3.003. L'aghjurnamentu porta un supportu tutale per a superstruttura One UI 5.1 è l'integrazione di l'algoritmu di Ciclu Naturale, chì u giant coreanu hà annunziatu l'annu passatu. Luna.

U changelog per Samsung Health in a versione 6.23.3.00 revela chì a funzione di spartera di a dieta è a cumpusizioni di u corpu hè avà megliu grazia à u supportu di superstruttura One UI 5.1. Tuttavia, u protocolu ùn dice micca cumu specificamente. L'aghjurnamentu aghjunghjenu ancu un widget di sonnu à a pantalla di casa, è a funzione Misura copre a cumpusizioni di u corpu, a freccia di u core, è più.

Un altru grande cambiamentu chì a nova aghjurnazione porta hè chì a rùbbrica di salute di e donne hè stata cambiata in Cicli di seguimentu. Samsung hà annunziatu l'integrazione di l'algoritmu di u Ciclu Naturale à a mità di ferraghju, è avà hè a prima volta chì vene à un smartwatch.

A funzione di seguimentu di i cicli menstruali utilizendu l'algoritmu sopra citatu hè stata appruvata da l'agenzia di u guvernu coreanu u Ministeru di a Sicurezza di l'Alimentazione è di a Drug di a Republica di Corea è hè registratu cù l'Amministrazione di l'Alimentazione è Drug di i Stati Uniti. Tuttavia, hè solu esclusivu di a serie Galaxy Watch5. Pudete scaricà a nova versione di Samsung Health quì.

Orologio intelligente Galaxy Watch5 à WatchPudete cumprà 5 Pro quì 

U più lettu d'oghje

.