Chiudi annunziu

Ancu se TikTok hè una piattaforma suciale assai populari, secondu l'Uffiziu Naziunale per a Sicurezza Cibernetica è di l'Informazione, vale à dì NÚKIB, hè una minaccia maiò. L'Autorità hà emessu un avvisu consistente contr'à a minaccia di cibersicurezza di stallà è aduprà l'applicazione nantu à i dispositi chì accede à l'infrastruttura di l'informazione critica à i sistemi d'informazione è di cumunicazione, sistemi d'informazione di serviziu essenziale è sistemi d'informazione significativi. 

"NÚKIB hà emessu questu avvirtimentu cum'è u risultatu di una cumminazione di a so propria cunniscenza è scuperte inseme cù informacemè da partenarii. U timore di pussibuli minacce à a sicurità nasce principarmenti da a quantità di dati raccolti nantu à l'utilizatori è a manera in quale hè recullatu è trattatu, è l'ultimu ma micca menu ancu da l'ambienti legale è puliticu di a Republica Populari Chine, à u so ambiente legale. ByteDance, chì hà sviluppatu è opera suciale a piattaforma TikTok. L'avvertimentu hè efficace per e persone rispunsevuli di a Legge di Sicurezza Cibernetica da u mumentu chì hè publicatu nantu à u tavulinu ufficiale di NÚKIB ", leghje u comunicatu di stampa ufficiale.

Basatu annantu à l'avvertimentu emessu, l'entità sopra menzionate devenu risponde piglià misure di sicurezza adeguate. A minaccia hè valutata à u livellu "Altu", vale à dì cum'è prubabilmente assai prubabile. NÚKIB ricumanda di pruibisce l'installazione è l'usu di l'applicazione TikTok nantu à i dispositi chì anu accessu à u sistema regulatu (sia u travagliu è i dispositi privati ​​​​usati per scopi di travagliu) cum'è u modu più faciule per eliminà a minaccia citata quantu pussibule.

L'Autorità incuragisce ancu u publicu generale à cunsiderà aduprà sta applicazione è soprattuttu ciò chì sparte per ella. Per e persone chjamate d'interessu, vale à dì e persone chì sò, per esempiu, in alta pusizioni pulitiche, pubbliche o decisionali, hè cunsigliatu di ùn aduprà micca l'applicazione. L'avvertimentu emessu è e raccomandazioni sopra citate sò in cunfurmità cù l'Attu di Cyber ​​​​Security, chì esige NÚKIB, tra l'altri cose, per assicurà a prevenzione in u campu di a cibersicurezza. Pudete leghje tuttu u rapportu di sei pagine quì. 

U più lettu d'oghje

.