Chiudi annunziu

YouTube hà da cambià a manera chì alcuni annunzii sò affissati in i video assai prestu. In particulare, l'annunzii overlay cesseranu di apparisce in elli da u mese prossimu.

I sovrapposizioni di YouTube sò publicità pop-up in stile banner chì spessu interrompenu o oscuranu u cuntenutu attualmente ghjucatu. A piattaforma hà dettu chì eliminerà questi annunci da i video, v cuntribuzione nant'à u foru d'aiutu di YouTube. In questu, si riferisce à elli cum'è un "formatu d'annunziu più anticu" chì "distract" à i televidenti. Hè da nutà chì sta opzione ùn hè più dispunibule in a versione mobile di YouTube, induve hè stata rimpiazzata da publicità pre-, mid è post-roll, chì spessu pò esse saltata.

Inoltre, a piattaforma hà dettu chì a rimuzione di l'annunzii di superposizione avarà un "impattu limitatu" nantu à i creatori. Senza più approfondisce, hà aghjustatu chì ci saria un cambiamentu versu "altri formati di publicità". Siccomu i plataformi di desktop sò l'unicu locu induve appariscenu l'annunzii sovrapposti, questi "altri formati di publicità" ponu cuntà una proporzione più chjuca di l'annunzii serviti nantu à u cuntenutu monetizatu.

A partire da u 6 d'aprile, ùn sarà più pussibule di attivà o aghjunghje annunci overlay da YouTube Studio quandu accede à l'opzioni di monetizazione. Ùn hè chjaru ciò chì Google rimpiazzerà questi annunci pop-up, ma l'"altri formati di publicità" menzionati puderanu include a funzione di marcatura di u produttu introduta recentemente, chì permette à i creatori di taggà i prudutti utilizati o catturati in i video.

U più lettu d'oghje

.