Chiudi annunziu

Facebook ùn hè nè mortu nè morente, hè veramente vivu è prusperu cù 2 miliardi di utilizatori attivi ogni ghjornu. Meta hà liberatu un novu comunicatu di stampa, in quale, frà altre cose, informa chì ùn avemu più bisognu di u so Messenger per cumunicà cù l'altri in Facebook. 

E conversazioni private sò un modu significativu chì a ghjente sparte è cunnetta in l'applicazioni Meta. Attualmente, più di 140 miliardi di missaghji sò mandati in elli ogni ghjornu. In Instagram, a ghjente hà digià sparte Reels quasi un miliardo di volte à ghjornu via DM, è cresce ancu in Facebook. Dunque, a reta hè digià pruvatu a pussibilità per e persone di avè accessu à a so inbox in l'applicazione Messenger è solu in l'applicazione Facebook. Questa prova hè prestu per espansione ulteriormente prima di andà in diretta. Tuttavia, Meta ùn hà micca dettu quandu, nè ùn hà micca furnitu alcuna previsione grafica.

Tom-Alison-FB-NRP_Header

L'annu passatu, Facebook hà introduttu i chats di a cumunità à alcuni di i so gruppi cum'è un modu per e persone per cunnetta più profondamente cù e so cumunità in linea in tempu reale intornu à i temi chì li interessanu. Sicondu i dati in Facebook è Messenger, dicembre 2022 hà vistu un aumentu di u 50% in u numeru di persone chì provanu sti chats comunitari. Allora a tendenza hè chjara, è si tratta di cumunicazione.

Allora u scopu hè di creà più modi per integrà e funzioni di messageria in Facebook. In ultimamente, Meta voli rende faciule è cunvene per e persone per cunnetta cù l'altri è sparte u cuntenutu, sia in Messenger sia direttamente in Facebook. Sò passati 9 anni da chì e duie piattaforme, vale à dì Facebook è Messenger, si sò separate. 

U più lettu d'oghje

.