Chiudi annunziu

Spotify hè a più grande piattaforma di streaming di musica in u mondu. Ma ellu sapi ch'ellu ùn pò micca ignurà cumplettamente ogni prugressu, perchè altrimenti serà invasatu da altri cum'è Apple Musica. Ma ciò ch'ellu face pò esse troppu dopu à tuttu. L'aghjurnamentu di Spotify purterà un redesignu cumpletu di l'applicazione. 

Spotify hè liberatu comunicatu di stampa à ciò chì hà in tenda per i so utilizatori. On Android i iOS una nova interfaccia dinamica mobile hè ghjunta, custruita per una scuperta più profonda è cunnessioni più significative trà artisti è fan. Hè destinatu à dà à l'ascultori un rolu più attivu in u prucessu di scuperta, mentre chì dà à i creatori più spaziu per sparte u so travagliu.

Si dice chì a nova generazione d'ascultori vulia modi megliu per "tastà" u sonu prima di immersi cumplettamente in questu. Allora preparate per una sperienza più attiva cù cunsiglii avanzati, un focusu nantu à visualizazioni è un disignu completamente novu è interattivu. Eccu 5 cambiamenti chì Spotify hà in tenda per noi.

Anteprima di Musica, Podcasts & Shows, è Audiolibri nantu à a pagina iniziale 

Basta à appughjà u canali di Musica, Podcasts & Shows, o Audiobooks per scopre previews visuali è audio di playlists, albums, episodi di podcast è audiolibri chì sò cumplettamente persunalizati per voi. Dopu tocca per salvà o sparte, scorri finu à e pagine di l'artista o di u podcast, ghjucà od à u principiu o cuntinuà à sente da induve l'anteprima hè stata lasciata.

Novi canali per a scuperta in a Ricerca 

Scorri in su o in giù per scopre brevi clips nantu à a tela di canzoni di alcuni di i vostri generi preferiti. Allora salvate facilmente a canzone in a vostra playlist, seguite l'artista o sparte cù l'amichi - tuttu da un locu. Pudete ancu esplorà i generi cunnessi cù l'hashtags in u feed per scopre facilmente novi preferiti. Pudete ancu vede in anteprima e tracce in alcune di e vostre playlists preferite cum'è Discover Weekly, Release Radar, New Music Friday è RapCaviar.

Shuffle intelligente 

Questa nova sperienza mantene e sessioni d'ascolta fresche cù cunsiglii persunalizati chì currispondenu perfettamente à l'atmosfera di a playlist originale creata da l'utilizatori. Inspira una nova vita in playlists create da l'utilizatori currettamente curate, mischjendu piste è aghjunghjenu novi disinni perfettamente adattati.

nirvana

DJ 

U DJing hè un pocu di prublema per noi, ma questu ùn significa micca chì ùn averemu mai. Hè una nova guida AI persunalizata dispunibule per l'utilizatori Premium in i Stati Uniti è u Canada chì cunnosce i vostri gusti musicali cusì bè chì pò sceglie ciò chì ghjucà per voi. Sicondu Spotify, l'utilizatori chì l'anu dispunibule è lancianu l'applicazione l'utilizanu per u 25% di tuttu u tempu di ascolta, è hè previstu di cuntinuà à espansione.

Spotify 2

Riproduzione automatica per i podcasts 

Cum'è cù a musica, l'app offre avà a riproduzione automatica per i podcasts. Dopu à a fine di un podcast, u prossimu episodiu pertinente serà ghjucatu automaticamente, chì currisponde solu à u vostru gustu. Spotify hè a prima piattaforma per attivà previews veramente perfette di musica, podcasts è audiolibri. A nutizia hè digià cuminciata à esse offerta à l'utilizatori Premium è Free in tuttu u mondu Androidbè, nantu iOS. I campioni di musica è podcast sò dispunibili in tutti i mercati induve i podcasts sò dispunibili. L'anteprima di l'audiolibri sò attualmente dispunibili in i Stati Uniti, u Regnu Unitu, l'Irlanda, l'Australia è a Nova Zelanda.

Spotify nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.