Chiudi annunziu

Samsung duveria lanciari novi telefoni di gamma media assai prestu Galaxy A54 5G a Galaxy A34 5G, u successore di i successi di l'annu passatu Galaxy A53 5G a Galaxy A33 5G. Ancu prima di quessa, i so wallpapers ufficiali chjappà in l'onda.

A galeria include sfondi statici cù temi più generali ispirati da a superstruttura One UI o quelli inspirati da a superstruttura One UI 5, alcuni sfondi astratti bianchi è neri (chì parenu assai interessanti) è sfondi animati, chì pudete verificà in u video sottu. .

Un totale di 21 sfondi statici sò dispunibuli in diverse risoluzioni, di i quali a maiò parte - 13 - sò sfondi One UI, è dui sfondi live. Pudete scaricà alcuni di sti sfondi è aduprà nantu à i vostri telefoni Galaxy da a nostra galleria o pudete scaricà tutti in qualità senza cumpressione da quì.

Galaxy A54 5G a Galaxy L'A34 5G deve esse presentatu u 15 di marzu è à u più tardi fuga u so prezzu europeu finiscinu per esse più bassu di ciò chì pensava à l'origine. Tuttavia, i telefoni duveranu purtari solu megliurenze minimu paragunatu à i so predecessori.

Telefoni di serie Galaxy È cumprà quì

U più lettu d'oghje

.