Chiudi annunziu

Galaxy U S23 hè u più chjucu di u trio di telefoni in a gamma, cusì hè ancu u più assequible in cunsiderà u so prezzu. Sè avete bisognu di pruteggià bè da i danni, hè cunsigliatu per invistisce in una tappa è vetru. Questu da PanzerGlass offre una qualità pruvata à un prezzu accessibile. 

Vantage Galaxy U S23 hè chì Samsung ùn sperimenta micca cù a forma di a visualizazione quì, cum'è per esempiu Galaxy S23 Ultra, è hè dunque uguale. U vetru hè dunque assai facilmente appiicatu à questu - in ogni modu, questu hè ancu perchè l'imballu di u pruduttu hè veramente riccu.

Grazie per u quadru 

In a scatula, di sicuru, truverete u vetru, un pannu imbevutu di alcolu, un pannu di pulizia, un sticker di rimozione di polvera è un quadru di stallazione per aiutà à applicà u vetru currettamente. Istruzzioni nantu à cumu applicà u vetru stessu ponu esse truvati nantu à u spinu di u pacchettu. Ma hè veramente un prucessu classicu. Prima, pulizziate a visualizazione di u dispusitivu cù un pannu imbevutu in alcolu in modu chì ùn ci resta micca impronte digitali o terra. Allora pulisce à a perfezione cù un pannu di pulizia. Se ci sò sempre pezzi di polvera nantu à u display, utilizate stickers.

Questu hè seguitu da incollazione di u vetru. U primu postu u telefunu in una cuna di plastica, induve i cutouts per i buttoni di u voluminu si riferite chjaramente à cumu si appartene u dispusitivu. Allora sbuchjate u primu filmu marcatu cù u numeru 1 è mette u vetru nantu à a visualizazione di u telefunu. Solu assicuratevi di chjappà u colpo per a camera selfie, altrimenti ùn ci hè praticamente nunda di sbaglià. Da u centru di a visualizazione, hè utile per appughjà u vetru cù i vostri ditte in modu di spinghje e bolle. Se certi restanu, va bè, spariranu per sè stessu cù u tempu. Infine, sbuchjate u fogliu marcatu 2 è pigliate u telefunu da a forma di plastica. U mette nantu à a prima volta è in pocu tempu.

Hà ancu un lettore di impronte digitali 

Vetru PanzerGlass Galaxy U S23 cade in a categuria Diamond Strength, chì significa chì hè triplu induritu è ​​prutege u telefunu ancu in gocce di finu à 2,5 metri o sustene una carica di 20 kg nantu à i so bordi. À u listessu tempu, sustene cumplettamente u lettore di impronte digitali in a visualizazione. Havi un ligame in tutta a superficia, chì assicura 100% di funziunalità è cumpatibilità senza un "puntu di silicone" visibile in u display, cum'è u casu cù Galaxy S23 Ultra. Dopu à a prussima scansione di u dettu, l'impronta digitale hè stata ricunnisciuta currettamente in circa 9 tentativi di 10.

U vetru ùn importa micca ancu in u casu di l'usu di coperchi, micca solu da u fabricatore PanzerGlass, ma ancu da qualsiasi altru. Hè faciule di dì chì ùn truverete nunda di megliu, ancu cunsiderendu a storia di a marca PanzerGlass. Per un prezzu di circa 900 CZK, cumprate una vera qualità chì assicurerà a sicurezza cumpleta di a vostra visualizazione senza riduzzione di u cunfortu di utilizà u dispusitivu.

PanzerGlass Samsung vetru Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.