Chiudi annunziu

Cunsigliu Galaxy U S23 hà una vita batterie maravigghiusu, secondu à i media stranieri, ancu quellu di un dispusitivu high-end cun Androidnimu li aspettava. Galaxy S23+ a Galaxy U S23 Ultra porta chjaramente, ma ancu chjucu Galaxy U S23 funziona assai megliu cà altri telefoni di a stessa dimensione. Tuttavia, s'è vo vulete ottene ancu di più fora di nutizie Samsung, pudete. 

L'ultimi telefoni Samsung venenu di solitu cun un modu di risparmiu di energia customizable chì vi permette di selezziunà individualmente e funzioni chì vulete disattivà quandu avete attivatu u modu. Ma questu hà un effettu secundariu - disattiveghja a freccia di rinfrescante di 120Hz di a visualizazione è a reduce da a mità, chì afecta a fluidità subjectiva di l'usu di u dispusitivu.

Tuttavia, ci hè una manera di pruvà z Galaxy S23, S23+ o S23 Ultra per strincà un pocu più a vita di a bateria senza attivà u modu di risparmiu di energia. Pudete fà questu cambiendu u prufilu di prestazione di u telefuninu in modu chì u chip Snapdragon 8 Gen 2 ùn funziona micca à tuttu u gasu, mentre chì vi dà sempre a prestazione chì avete bisognu per u travagliu di u vostru telefunu. À u listessu tempu, avete da 120 Hz è 5G, etc.

Samsung ti permetteva di sceglie trà diversi profili di prestazione utilizendu bascule veloci nantu à a barra di navigazione, ma avà hè diversu. Dapoi l'annu passatu, hè pussibule di sceglie solu trà Standard è Light. A seconda opzione menzionata hè impurtante quì, grazia à quale u telefunu priorizeghja a vita di a bateria è l'efficienza di rinfrescamentu. U standard hè di sicuru u megliu postu chì offre u rendimentu più equilibratu, ma postu chì nessuna di queste opzioni affettanu i ghjoculi, pudete vulete passà à u modu di luce solu per ottene più di u vostru dispositivu cù una sola carica. 

Cumu attivà u prufilu di prestazione Lightweight Galaxy S23 

  • Andà à Settings. 
  • Sceglite Cura di a bateria è u dispusitivu. 
  • Tocca u menu Batterie. 
  • Scroll down è selezziunate Paràmetri supplementari di bateria. 
  • Sceglite un'offerta Profilu di prestazione. 

Sceglite u desideratu quì. Allora in u casu di salvà a bateria Luce. Sfurtunatamente, hè un pocu di un accostu di una funzione chì pudete aduprà più spessu è puderia certamente aduprà un toggle in a barra di lanciamentu rapidu. Dopu avè attivatu u prufilu di luce, u rendiment di u vostru dispositivu diminuirà da circa 20%, ma ùn hà micca affettatu i ghjoculi induve a funzione Game Booster hè aduprata per questu.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S23, per esempiu, da Mobil Emergency

U più lettu d'oghje

.