Chiudi annunziu

Inseme cù u lanciu di a serie Galaxy Samsung hà ancu introduttu una quantità di coperchi protettivi è casi per u S23. Unu di elli hè ancu una copertina basica di silicone, chì avemu pussutu pruvà cù u più chjucu rappresentante di a serie, vale à dì u mudellu. Galaxy S23. 

A copertina di Samsung hè dispunibule in parechji culori, vale à dì cachi, aranciu, marina, viola è cuttuni, l'ultimu di quale hè ancu ghjuntu à noi. È postu chì e copertine venenu direttamente da u fabricatore, ùn avete micca da preoccupassi di bluccà l'accessu à i cuntrolli individuali o a vista di a lente di a camera in ogni modu. Ùn offrenu micca un cut-out per tuttu u spaziu (cum'è a suluzione PanzerGlass), ma solu per lenti individuali è u lampu, chì hè bellu bellu. Ùn aiuta micca solu cù a prutezzione, ma significa ancu chì menu terra si ferma quì.

Ci sò passaggi per microfoni, parlanti è spaziu suffirenziu intornu à u cunnessu USB-C. Sè vo vulete caccià u SIM, vi tocca à caccià u cover. I buttoni, invece, anu outputs chì assicuranu una manipulazione megliu cun elli. Grazie à l'usu di silicone d'alta qualità è suave, a copertina hè piacevule à u toccu, è à u stessu tempu sottumette u disignu di u telefunu stessu.

A copertina abbraccia precisamente u so corpu è u pruteghja micca solu contru diverse abrasioni, ma di sicuru ancu in casu di caduta. Inoltre, a parte interna hè fatta di microfibra, cusì u telefunu hè literalmente cum'è u cuttuni in a tappa (ancu s'ellu avete un culore diffirenti di u cuttuni). In ogni casu, s'è vo avete dumandatu nantu à a so suscettibilità à a terra, hè minimu. Ancu dopu à 14 ghjorni di teste, pare frescu.

A cura di u nostru pianeta hè cusì impurtante quant'è a prutezzione di u vostru telefunu. Per questu scopu, Samsung in a pruduzzione di l'accessori originali per i telefoni di serie Galaxy S23 hà utilizatu plastichi riciclati è altri materiali, cumprese quelli pescati da l'oceani. U risultatu hè un pesu assai più bassu nantu à l'ambiente, chì hè ancu cunfirmatu da a certificazione internaziunale ricevuta da UL.

Silicon Case di Samsung hè dunque assai esclusivu, hà una gran grippa, perchè ùn si slip in a manu, è u dispusitivu ùn si gonfia in ogni modu. Siccomu questu hè un accessori originale, avete ancu aspittà un prezzu più altu. Hè 990 CZK. Ma per i vostri soldi, uttene una soluzione veramente premium chì vi piacerà solu.  

Cover Samsung Silicone daretu Galaxy Pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.