Chiudi annunziu

WhatsApp hè a più grande piattaforma di chat in u mondu, ma deve sempre luttà per u so postu in u focu. Attualmente, per esempiu, in Gran Bretagna, induve hè minacciatu di una vera prohibizione per via di u rifiutu di a prossima lege nantu à a sicurità di Internet. 

In Gran Bretagna, preparanu una lege nantu à a sicurità di l'Internet, chì deve esse benefica per l'utilizatori di tutte e plataforme, ma, cum'è tuttu, hè un pocu cuntruversu. U so puntu hè di mantene e plataforme individuali rispunsevuli di u cuntenutu è di l'azzioni chì si sparghjenu in qualchì manera, cum'è l'abusu sessuale di i zitelli trà l'altri. Ma tuttu quì si riduce à a criptografia end-to-end, induve a prossima lege viola direttamente WhatsApp.

Per lege, e rete sò supposti di monitorà è sguassate qualsiasi tali cuntenutu, ma per via di u significatu di l'encryption end-to-end, questu ùn hè micca pussibule, cum'è ancu l'operatore ùn pò micca vede a conversazione criptata. Will Cathcart, vale à dì, u direttore di WhatsApp, dopu à tuttu, hà dichjaratu ch'ellu ùn preferirebbe micca avè WhatsApp dispunibule in u paese à tutti chì ùn avè micca a sicurità approprita, vale à dì l'encryption end-to-end sopra citatu.

Siccomu a lege prevede ancu ammende per l'operatori, costaria à WhatsApp (rispettivamente Metu) assai soldi per stà in piedi è micca rispettu, vale à dì finu à u 4% di u redditu annuale di a cumpagnia. U prugettu deve esse passatu in l'estate, cusì finu à allora a piattaforma hà sempre spaziu per lobby per u prugettu per esse rifiutatu, è ancu indirizzà a so criptografia è scopre un modu per furnisce una sicurità adatta, ma micca viola a lege prevista.

Cum'è abitudine, altri stati sò spessu inspirati da liggi simili. Ùn hè micca escludutu chì tutta l'Europa vuleria promulgà qualcosa simili, chì significaria prublemi chjaru micca solu per WhatsApp, ma ancu per tutte e altre plataforme di cumunicazione. In un certu sensu, ùn duvemu micca piace ancu, perchè senza criptografia, qualcunu pò guardà in e nostre conversazioni, cumprese l'applicazione di a lege, sicuru. 

U più lettu d'oghje

.