Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di u 6-10 di marzu. In particulare, si tratta Galaxy S23, Galaxy S22, Galaxy S21 à Galaxy S20.

Samsung hà iniziatu à emette u patch di sicurità di marzu à tutte e serie citate. AT Galaxy U S23 porta una versione di firmware aghjurnata S91xBXXS1AWBM è l'utilizatori in Germania è in l'Olanda eranu i primi à riceve, u Galaxy Versione S22 S90xBXXU3CWBE è era u primu à ghjunghje novu in Germania è in l'Olanda, u Galaxy Versione S21 G99xBXXS6EWBB è era u primu à esse dispunibule in diversi paesi europei è Galaxy Versione S20 G980FXXSFHWB1 è era u primu à "sbarcà" in Germania è Švý, frà altricarsku.

U novu patch di sicurità risolve un totale di 50 vulnerabilità, cù 39 di elli riparati da v Androidin Google è 11 in u so software Samsung. Cinque d'elli sò stati marcati cum'è critichi, 35 cum'è altamente periculosi. A maiò parte di i bug riparati da u giant coreanu portavanu l'etichetta "moderatamente periculosa".

Samsung hà riparatu, frà altre cose, un sfruttamentu ligatu à u driver DECON (Display and Enhancement Controller) chì hà permessu à i pirate di creà un difettu d'accessu à a memoria chì affettava i dispositi chì utilizanu u chipset Exynos 2100 è in esecuzione. Androidin 11, 12 è 13, una vulnerabilità in a funzione AutoPowerOnOffConfirmDialog chì i pirate puderanu sfruttà per spegne u dispusitivu Galaxy remotamente, autentificazione incorrecta in SecSettings chì hà permessu à i pirate di resettate l'app Settings, o un bug in Bluetooth causatu da un cuntrollu d'accessu incorrectu chì hà permessu à l'attaccanti di mandà schedari senza permessu.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.