Chiudi annunziu

Cum'è u marcuri, Samsung hè suppostu di presentà u telefunu Galaxy A54 5G, u successore di u mudellu di successu di l'annu passatu Galaxy A53 5G. Riassumemu tutte e nutizie Galaxy A54 5G chì sapemu finu à avà.

Design

Cum'è i resi filtrati finu à avà suggerenu, Galaxy L'A54 5G serà u listessu da u fronte Galaxy A53 5G. Allora duverebbe avè un display flat cun un cutout circular è un chin un pocu più grossu. A parte posteriore deve esse digià ricunnisciuta, postu chì apparentemente serà dotata di trè camere separate (u predecessore hà utilizatu quattru fotocamere chì sò stati incrustati in u modulu). U telefunu deve altrimenti esse prupostu in neru, biancu, calce è violeta chjaru.

Specificità

Galaxy L'A54 5G deve esse equipatu di un display Super AMOLED 6,4-inch cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120Hz. Duverebbe esse alimentatu da u novu chipset di gamma media di Samsung Exynos 1380, chì apparentemente serà seguitu da 8 GB di sistema operatore è 128 o 256 GB di memoria interna espansibile. A bateria deve avè una capacità di 5000 o 5100 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 25 W. Pudemu ancu aspittà un lettore di impronte digitali sottu-display, NFC, parlanti stereo o resistenza à l'acqua secondu u standard IP67. In quantu à u software, u telefunu serà custruitu, cù una probabilità chì cunfina cù a certezza Androidu 13 è a superstruttura One UI 5.1.

Cameras

Galaxy L'A54 5G deve aduprà una camera principale 50MP, chì probabilmente serà cumplementata da una lente ultra-larga 12MP è una camera macro 5MP. Malgradu a risoluzione di 14 MPx più bassa di l'annu passatu, a camera principale deve esse capace di piglià ritratti significativamente megliu in cundizioni di illuminazione cattiva. A camera frontale duveria avè una risoluzione di 32 MPx, ùn ci hè micca aspittà di cambià quì.

Cena

Sicondu l'ultime informazioni non ufficiali, serà Galaxy L'A54 5G custava un pocu menu di ciò chì pensava inizialmente. A versione cù 8 GB di memoria operativa è 128 GB di almacenamiento hè da esse venduta per 499 euru (circa 11 800 CZK; urigginariamente, i "couloirs" parlavanu di 519 euru), a variante cù 256 GB di almacenamiento hà da esse un prezzu. di 549 euro (circa 13 mila CZK).

Ne segue da quì sopra Galaxy A54 5G deve da Galaxy A53 5G differisce assai pocu. Tuttavia, u telefunu puderia riceve megliurenze chì ùn saranu micca visibili à u primu sguardu, ma seranu più utili. Per esempiu, pudemu imaginà una luminosità più altu di a visualizazione, una freccia di rinfrescante variabile di a visualizazione seguendu u mudellu di mudelli top. Galaxy o più trasfurmazioni premium.

Galaxy Pudete cumprà l'A53 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.