Chiudi annunziu

Netflix hè a più grande piattaforma di streaming video in u mondu cun una biblioteca veramente cumpleta di filmi è serie. Ma micca tutti sò in u doppiaggio cecu. Se fighjate Netflix cù subtitulos, a piattaforma aghjunghje una funzione assai utile.

Cunsiderendu quantu tempu Netflix hè stata cun noi, hè abbastanza sorprendente chì l'aghjurnamentu attuale hè ghjuntu solu avà. Se avete guardatu a piattaforma via u web, avete statu capace di determinà l'apparenza di i subtitulos per un tempu considerableu, ma solu avà pudete ancu fà cusì in smart TV, vale à dì i dispositi chì u cuntenutu visuale simili hè vistu più spessu ( finu à u 70%).

Wednesday_subtitle_controls

I tituli malamente leghjite ponu sguassate l'impressione di qualsiasi cuntenutu di qualità, cusì hè definitivamente una bona cosa chì avà puderà persunalizà più. Ebbè, micca cumplettamente cum'è puderebbe vulete, ma almenu in una misura limitata. Pudete sceglie una di e trè dimensioni prisenti è quattru stili diffirenti. I subtitulos ponu dunque esse bianchi nantu à un fondo trasparente è neru, neri nantu à biancu è giallu nantu à un fondo neru. Netflix libera sta nutizia in u mondu sanu.

U più lettu d'oghje

.