Chiudi annunziu

Microsoft celebra una tappa impurtante per u so mutore di ricerca Bing, chì hè sempre statu un pocu in l'ombra di Google. U giant di u software hà annunziatu chì u so mutore di ricerca hà righjuntu 100 milioni di utilizatori attivi ogni ghjornu. L'integrazione di a tecnulugia ChatGPT l'hà aiutatu significativamente.

"Sò piacè di sparte chì dopu à parechji anni di prugressu cuntinuu è cù u sustegnu di più di un milione d'utilizatori di a nova versione di anteprima di u mutore di ricerca Bing, avemu superatu 100 milioni di utilizatori Bing attivi ogni ghjornu," hà dettu in u so blog cuntribuzione U vicepresidentu corporativu di Microsoft è u direttore di marketing di i cunsumatori Yusuf Mehdi. L'annunziu vene solu un mesi dopu à u lanciu di una nova vista previa di u mutore di ricerca (è cun ellu u navigatore Edge), chì hà purtatu l'integrazione di u chatbot ChatGPT, sviluppatu da OpenAI. Preview hè dispunibule nantu à l'urdinatori è i telefoni cun Androidem i iOS attraversu una applicazione mobile è permette à l'utilizatori di mandà una seria di dumande in forma di chat. A barra laterale Edge furnisce avà un accessu rapidu à u chatbot è novi strumenti di AI.

Mehdi hà aghjustatu chì di più di un milione d'utilizatori chì anu firmatu per u novu mutore di ricerca in anteprima di Bing, un terzu sò novi, vale à dì chì Microsoft hè finalmente arrivatu à e persone chì ùn anu micca pensatu à aduprà Bing prima. Tuttavia, Bing hè sempre in ritardo significativamente daretu à u mutore di ricerca di Google, chì hè utilizatu da un miliardo di utilizatori ogni ghjornu.

Di sicuru, a nova vista previa di Bing ùn hè micca perfetta è certi utilizatori anu sappiutu "rompe" u chatbot. Tuttavia, Microsoft hà dapoi introduttu limiti à i chats è lentamente hà cuminciatu à aumentà. Per migliurà e risposte di u chatbot, hà introduttu trè modi di risposta diffirenti à u chatbot - creativa, precisa è equilibrata.

Tù dinù ponu pruvà a tecnulugia ChatGPT separatamente, nant'à u situ chatopenai.com. Tuttu ciò chì duvete fà hè di registrà è poi dumandà à u chatbot tuttu ciò chì pudete pensà à u vostru urdinatore o mobile. È crede o micca, pò ancu parlà cecu.

U più lettu d'oghje

.