Chiudi annunziu

Grazie à u sensor BioActive chì Samsung watches usa Galaxy Watch, sò capaci di misurà u livellu di l'ossigenu in u sangue ancu durante u sonnu. Siccomu drena a vostra bateria, avete bisognu di attivà sta funzione prima se vulete vede e vostre metriche. 

L'oximetria di pulsazioni hè un metudu di monitoraghju non invasivu è indolore chì misura a saturazione di l'ossigenu o i livelli di l'ossigenu di sangue. Pò detectà rapidamente ancu i picculi cambiamenti in quantu efficacemente l'ossigenu hè trasferitu à i membri più alluntanati da u core, micca i nostri pedi quì, ma almenu i nostri polsi.

U valore hè datu in percentuale. Questi indicanu u livellu di l'ossigenu ligatu à l'emoglobina, quandu u valore normale di saturazione di l'ossigenu di sangue hè trà 95 è 98%. I valori sottu 90% sò cunfini è qualcosa sottu à 80% hè di solitu un indicatore di fallimentu di u sistema respiratorju. Eccettu per u surviglianza di a salute, stu valore hè ancu adattatu per l'atleti di u turismu veramente d'altitudine, induve l'aria hè più fina. 

Cumu misurà u livellu di l'ossigenu in u sangue Galaxy Watch 

  • Aprite l'app nantu à u vostru telefunu Salute di Samsung. 
  • Nantu à u screnu principale, truvate è toccu a tabulazione Spanek. 
  • In l'angulu superiore destra tocca i trè punti verticali. 
  • Selezziunà da u menù a tendina Livellu d'ossigenu di sangue durante u sonnu 
  • Cliccate u cambiamentu in a cima di a pagina per attivà u monitoraghju di l'ossigenu di sangue. 

Avete ancu infurmatu quì chì pò esse una luce lampeggiante in u spinu di l'orologio chì ùn pudete micca vede normalmente. Per ottene a misurazione più precisa pussibule, hè cunsigliu di portà l'orologio cunfortu à circa 2 à 3 cm sopra l'osse di u polso mentre dorme.

Orologi Galaxy Watch cù a misurazione di l'ossigenu di sangue pò esse acquistatu quì 

U più lettu d'oghje

.