Chiudi annunziu

Samsung unifica u disignu di tutta a so cartera di telefoni cellulari, quandu ancu u mudellu più prezzu deve esse basatu annantu à un novu aspettu. Galaxy S. Solu u mudellu Galaxy In ogni casu, l'A54 5G, chì include una volta di vetru, hè u più vicinu à i mudelli di punta di a serie, cusì cusì chì l'ochju senza addestramentu puderia micca esse capace di dì a diferenza. Dopu tuttu, fate un ochju per voi stessu.

Di sicuru, voi è aghju ricunnosce questu, ma credemu chì qualchissia chì ùn hè micca particularmente interessatu in a tecnulugia muderna puderia dumandà quale mudellu hè veramente più equipatu. Galaxy Tuttavia, l'A54 5G hè veramente difficiuli di distinguishà da u mudellu, almenu da u spinu Galaxy S23 +, se paragunate i so stessi culori, o almenu simili - biancu.

Di sicuru, ci sò assai differenze quandu avete principiatu a ricerca. Galaxy U S23 + hà un quadru d'aluminiu cù schermatura di l'antenna è, paradossalmente, lenti di càmera menu sporgenti. Galaxy L'A54 5G hà un quadru di plastica è e lenti veramente protrudenu assai da a superficia posteriore. Ma sò ancu prutetti da un anellu d'azzaru contru i danni.

Galaxy Pudete cumprà l'A54, per esempiu, quì 

U più lettu d'oghje

.