Chiudi annunziu

Cunsigliu Galaxy U S23 hà, senza esagerazione, un hardware di càmera perfetta è a so prestazione di ogni ghjornu hè à l'altezza di ciò chì Samsung dice. U mudellu S23 Ultra cù 200 MPx camera vi darà i ritratti più detallati chì pudete piglià cù un telefuninu. A ciliegina nantu à a torta per u pruprietariu Galaxy U S23 hè l'ultima filtrazione da u leggendariu leaker U universu di u ghjornu, secondu a quale u giant coreanu prepara una aghjurnazione maiò per a serie destinata à ottimisà a camera.

Certi patroni di mudelli Galaxy U S23 è S23 + si sò recentemente lagnati di a so produzzione di càmera sfocata imagine. E sicondu l'ultimi rapporti, pare chì u S23 Ultra ùn hè micca risparmiatu ancu. Hè abbastanza surprisante per ellu, perchè a so camera principale di 200MPx pruduce l'imaghjini di 12MPx utilizendu una tecnica di pixel binning, chì duverebbe risultatu in menu rumore è immagini più nitide.

In più di migliurà a qualità di foto, l'aghjurnamentu hè ancu rumore per riduce u lag di l'otturatore, un prublema chì parechji altri telefoni anu. Galaxy. Sicondu u leggendariu leaker, l'aghjurnamentu imminente migliurà ancu u modu di notte. Certi utilizatori Samsung Galaxy U S23, o piuttostu u mudellu di punta, hè culpèvule di l'edità eccessiva è di l'imaghjini eccessivi pigliati di notte. L'aghjurnamentu deve esse liberatu stu mese.

U più lettu d'oghje

.