Chiudi annunziu

Google hà iniziatu à liberà a prima versione beta per i telefoni Pixel Androidu 13 QPR3, chì seguita l'aghjurnamentu di ghjennaghju Android 13 QPR2 Beta 2. Chì ci hè di novu ?

L'innuvazione più visibile hè u cambiamentu di i culori affissati nantu à a visualizazione. In particulare, questu hè appiicatu à l'applicazioni in modalità scura, chì i so culori sò oghji più scuri è anu un tonu rossu-marrone, è ancu i screenshots. U cambiamentu pare esse ligatu à a calibrazione di i pannelli utilizati in i telefoni Pixel.

Una altra novità hè u ritornu di a visualizazione percentuale di a vita di a bateria. U percentualità di a vita di a bateria hè visualizata in l'angulu superiore drittu dopu avè trascinatu u schermu in basso per appughjà a barra di notificazione.

Android 13 QPR3 Beta 1 porta ancu una vista previa di u wallpaper in piena schermu. Se sta funzione ti sona familiare, ùn site micca sbagliatu, cum'è apparsu prima in u sicondu anteprima di u sviluppatore Androidin u 14

Android 13 QPR3 Beta 1 risolve ancu parechji bug (probabilmente da QPR2), cumpresu l'audio Bluetooth chì ùn funziona micca in certi dispositi, u testu di l'orologio nantu à u screnu di serratura hè u culore sbagliatu, l'icona di l'impronta digitale chì indica u locu di u lettore di l'impronta digitale chì cambia in modu incorrectu in una esclamazione. puntu, o quandu ùn era micca pussibule di sceglie o aduprà un wallpaper live. Versione Sharp Androidu 13 QPR3 (QPR sta per "Quaterly Platform Release" o aghjurnamentu trimestrale di a versione data Androidu) deve esse liberatu da Google in ghjugnu.

U più lettu d'oghje

.