Chiudi annunziu

In l'ultimi anni, l'interessu per l'ascoltu in alta risoluzione hè cresciutu rapidamente. I servizii cum'è Apple Music, Amazon Music, Tidal è Qobuz offrenu sta opzione. A cumpetizione relativamente grande in u mercatu di i servizii di streaming crea spaziu per ogni tipu di migliure, sia di qualità senza perdita sia di sonu surround. Ci hè ancu un numeru crescente di cuffie di qualità chì supportanu codecs d'alta risoluzione cum'è aptX è LDAC o, in u casu di Samsung, a riproduzione di l'audio 24-bit.

Ancu Spotify ùn vole micca esse lasciatu tecnulugicu. Cù 205 milioni di abbonati Premium l'annu passatu, hè in generale trà i più populari, ma se e so caratteristiche ùn ponu micca seguità cù a cumpetizione, chì puderia cambià rapidamente. A cumpagnia hà annunziatu i so piani di vene cun Spotify HiFi senza perdita à u principiu di u 2021, ma ùn hà micca intesu parlà di questu da tandu. Per avà, ùn hè micca chjaru quale sia u so timing. Avà in l'entrevista per A Lunatics Lament U co-presidente di Spotify, Gustav Söderström, hà dettu solu chì a funzione hè sempre in sviluppu è chì ci sò stati cambiamenti in tutta l'industria chì a cumpagnia vole trattà in u so modu. In l'entrevista, Söderström ùn hà micca riferitu à a cumpetizione in ogni modu, ma hè indiscutibile chì parechji di i cuncurrenti di Spotify anu superatu Spotify tecnologicamente. À u listessu tempu, l'abbonati dumandanu una qualità più alta.

Cù l'arrivu annunciatu è aspittatu Apple Musica Classica, per quale si pò suppone chì dopu à a versione per iPhones avemu da vede prestu una versione per l'utilizatori di i dispositi cù Androidum, hè veramente u tempu chì ci sia una risposta adatta da Spotify.

Apple Music Classical hè accessu à a più grande biblioteca di musica classica in u mondu. Offrerà un sonu di alta qualità, sicuru ancu in cumminazione cù Spatial Audio. Centinaie di playlists pre-preparati seranu dispunibili, è pudete ancu aspittà à biografie di autori individuali cumminati cù un ambiente piacevule d'utilizatori.

Apple Musica Classical Screen App Store

Grazie à l'offerta veramente variata nantu à u mercatu cù servizii di streaming di musica, pudemu aspittà l'iniziu di più miglioramenti tecnologichi è innuvazioni da i fornitori individuali, chì ci daranu esperimenti ancu migliori di sente i nostri pezzi preferiti.

U più lettu d'oghje

.