Chiudi annunziu

Presentatu u mercuri Galaxy L'A54 5G hè u smartphone di gamma media più premium di Samsung per questu annu. Sustituisce u mudellu di successu di l'annu passatu Galaxy A53 5G. Eccu i so cinque prime caratteristiche chì duvete sapè.

Exynos 1380 pò gestisce ancu ghjochi più esigenti

Forse a cosa più interessante Galaxy L'A54 5G hè u so chipset Exynos 1380, chì hè assai più veloce di l'Exynos 1280 chì usa. Galaxy A53 5G. Grazie à quattru core d'alta prestazione è un chip graficu più putente, hà Galaxy A54 5G 20% megliu prestazioni di CPU è 26% più veloce in ghjochi. A prestazione di u novu chipset hè paragunabile à u chip Snapdragon 778G chì alimenta u telefunu Galaxy A52s 5G è chì hà pruvatu ancu in ghjochi più esigenti.

Exynos_1380_2

Camera mejorata

Samsung u Galaxy L'A54 5G hà ancu migliuratu a camera principale. Havi una risoluzione di 50 MPx è pixel più grande (1 micron in grandezza), stabilizazione ottica di l'imaghjini mejorata (chì, sicondu u giant coreanu, pò cumpensà i scossa è vibrazioni 50% megliu cà l'OIS di Galaxy A53 5G) è autofocus nantu à tutti i pixel. Grazie à questu, u telefunu pò fucalizza più veloce, piglià ritratti più nitidi è più chjaru è registrà video più fluidi in cundizioni di illuminazione sfida. Tramindui a camera posteriore è frontale ponu filmà video in risoluzione finu à 4K à 30 fps.

Vetru daretu

Galaxy L'A54 5G hè u primu smartphone di a serie Galaxy A5x, chì hà una volta di vetru. Sia a so fronte è a parte posteriore sò dotate di Gorilla Glass, chì significa chì u telefunu hà una presa megliu è hè più resistente à i scratch cà u so predecessore è i mudelli precedenti. Galaxy A5x cù retro in plastica.

Display più luminoso è parlanti più forti

Galaxy L'A54 5G vanta ancu un display più luminoso. Sicondu Samsung, a so luminosità righjunghji finu à 1000 nits (era 800 nits per u so predecessore). Grazie à a funzione Vision Booster, pò ancu visualizà culori più precisi in alta luce ambientale. Altrimenti, a visualizazione hà una diagonale di 6,4-inch, risoluzione FHD +, freccia di rinfrescante di 120 Hz (chì hè adattabile è cambia trà 120 è 60 Hz in quantu necessariu), supportu per u formatu HDR10 +, è certificazione SGS per riduce a radiazione blu.

Inoltre, u telefunu hà migliuratu i parlanti stereo. Samsung dichjara ch'elli sò avà più forti è anu bassi più profondi.

Wi-Fi 6 per streaming è ghjoculi più veloci

Galaxy L'A54 5G supporta u standard Wi-Fi 6, chì significa chì u video streaming d'alta definizione in piattaforme cum'è Disney+, Netflix, Prime Video è YouTube serà più veloce. Ghjucà à i ghjochi in linea serà ancu megliu (se avete una cunnessione Internet veloce cù un router chì supporta Wi-Fi 6). Inoltre, a cunnessione di u telefunu include GPS, 5G, Bluetooth 5.3, NFC è un cunnessu USB-C 2.0.

U più lettu d'oghje

.