Chiudi annunziu

Puderia pare chì Samsung Galaxy Watch5 sò un pruduttu relativamente frescu. Ma u giant sudcoreanu ùn hè certamente inattivu, è sicondu i rapporti dispunibili, hè circa a mità di a liberazione di a prossima generazione di u so smartwatch. Si capisce dunque chì una quantità di speculazioni più o menu credibili appariscenu in stu cuntestu. Quale caratteristiche puderiamu più prubabilmente aspittà in u Galaxy Watch6?

A vita di a bateria megliu

Watch Samsung Galaxy Watch6 puderia offre una vita di a bateria ligeramente più longa cumparatu cù i so predecessori, secondu l'infurmazioni dispunibili. Hè speculatu chì a variante 40mm di l'orologio deve esse equipatu cù una bateria 300mAh, mentre chì a variante 44mm puderia offre una bateria 425mAh.

Lunetta rotante

Trà l'innuvazioni pratiche chì puderia Samsung Galaxy Watch 6 hè assai prubabile di offre, include una lunetta rotante fisica. Leaks recenti aghjunghjenu ancu à stu scenariu. In ogni casu, Samsung hè prubabile di diferenze trà mudelli in questu sensu, è solu a variante Pro deve esse equipata cù una lunetta fisica rotativa. Pudete leghje più infurmazione in unu di i nostri articuli passati quì sottu.

Funzioni di salute è fitness

In quantu à i sensori per monitorà e funzioni di salute è fitness, anu da avè Samsung Galaxy Watch 6 per esse equipatu di un accelerometru, barometru, giroscopiu, sensor geomagneticu è sensor BioActive, un sensor di temperatura hè ancu speculatu. Inoltre, anu da offre un seguimentu avanzatu di attività di fitness, GPS integratu, è in cunnessione cù Galaxy Watch6 Pro parla ancu di novi funzioni di navigazione.

Dui mudelli, parechje dimensioni

In cunnessione cù u prossimu Samsung Galaxy Watch 6 hè statu inizialmente speculatu per avè parechje versioni. Ma sicondu l'ultime nutizie, Samsung si ferma à a terra è prubabilmente prisentarà una versione basica è Pro in parechje dimensioni. A forma circular di a visualizazione deve esse mantene, è ancu a capacità di cambià straps. Almenu unu di i mudelli deve esse equipatu cù una visualizazione microLED mejorata.

Cena

Hè cumplettamente capisci chì l'utilizatori sò ancu interessati à u prezzu di u futuru Samsung Galaxy Watch6. A generazione precedente era dispunibule per $ 279 per u mudellu di basa è $ 449 per a versione Pro. In questa materia, i rapporti dispunibuli sò piuttostu diffirenti - mentri certi fonti parlanu di mantene u listessu prezzu o apprussimatamente u listessu prezzu, altri parlanu di un aumentu più significativu, soprattuttu in cunnessione cù a bateria mejorata, funzioni è display microLED.

Pudete cumprà orologi intelligenti Samsung quì 

U più lettu d'oghje

.