Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu i so novi flagships in ferraghju Galaxy S23, hà avà purtatu novi telefoni di gamma media à a scena Galaxy A54 5G a Galaxy A34 5G. A prossima "grande cosa" di u giant coreanu à svelà quist'annu hè i novi smartphones plegabili, à dì. Galaxy Da Fold5 a Galaxy Da Flip5.

Ancu s'ellu hè Galaxy Flip4 hè un dispositivu fantasticu è un successu di vendita, hè sempre assai luntanu da a perfezione, è in più, face una cumpetizione abbastanza capace da cumpagnie cum'è Oppo, Motorola o Huawei. Eccu 5 cose è migliurà chì puderanu spinghje u prossimu Z Flip à a perfezione.

Display esternu più grande

Display esternu Galaxy U Z Flip4 hè grande è permette à l'utilizatori accede à una quantità di funzioni senza apre u telefunu. Per esempiu, pudete aduprà per piglià selfie, vede notificazioni o cuntrullà a musica. Mentre pò trattà un pocu, hè limitatu da a so piccula dimensione.

A so dimensione hè solu 1,9 inch, chì a face più chjuca di i schermi esterni di i clamshells flexibles da Motorola è Oppo. U Motorola Razr 2022 di l'annu passatu hè equipatu - cum'è u so predecessore - cun un pannellu di 2,7 inch è presentatu recentemente. Oppo Find N2 Flip ancu un display 3,26-inch. Samsung pare esse cuscenti di sta mancanza è farà a visualizazione esterna di u Z Flip 5 assai dramaticamente più grande. In particulare, almenu 3 inch hè speculatu.

Samsung puderia ancu travaglià nantu à u software. L'utilizatori ponu interagisce cù a visualizazione esterna di l'attuale Z Flip principarmenti per mezu di vari widgets, mentre chì u Razr 2022 sopra citatu vi permette di fà quasi a stessa cosa nantu à ellu cum'è nantu à a pantalla principale.

Batteria più grande

Una mancanza obiettiva di u Z Flip4 hè a so batteria relativamente chjuca. Cù una capacità di 3700 mAh, certamente ùn pò micca batte record in endurance. In fatti, a vita di a bateria hè abbastanza decentu (u telefunu dura almenu un ghjornu cù una sola carica), grazia à l'efficienza energetica di u chipset Snapdragon 8+ Gen 1. In ogni casu, i novi clamshells cum'è l'annunziatu Find N2 Flip anu batterie più grande. , cusì avissimu accoltu chì Flip5 hà seguitu sta tendenza. Se Samsung aumenta veramente a visualizazione esterna nantu à questu, avaristi sensu per aumentà ancu a capacità di a bateria.

Una camera megliu

Un'altra mellura chì pudemu imaginà per u Z Flip5 hè una cumpusizioni di foto megliu. U Z Flip 4 ùn hè micca male, ma ùn hè micca abbastanza per a cima. In particulare, hè custituitu da una camera principale 12MPx è un sensor ultra-largu-angle 12MPx. A so camera principale hè essenzialmente u stessu sensoru truvatu in i flagships di dui anni Galaxy S21 è S21 +. In più di aumentà a risuluzione di a camera principale, Samsung puderia aghjunghje una lente telephoto à a configurazione di foto di u prossimu Z Flip, chì ùn hà micca ancu un clamshell plegable in u mercatu, è chì daria à u Z Flip5 un grande vantaghju competitivu. .

Un groove menu visibile (o idealmente micca) in a curva di u display

Samsung hà avutu anni per migliurà a visualizazione plegabile è a cerniera per riduce a tacca in a visualizazione flessibile. Tuttavia, hè sempre abbastanza visibile in i mudelli di serie Z Flip paragunatu à i mudelli di serie Z Fold. Inoltre, i telefoni Z Flip ùn ponu esse chjusi cumplettamente, lascendu una parte di a visualizazione esposta quandu hè plegata, chì hè un pocu contraintuitivu per stu tipu di dispusitivu. A bona nutizia hè chì, secondu a filtrazione di fonti affidabili, u Z Flip5 presenta un novu disignu di cerniera chì deve minimizzà a tacca in a visualizazione flessibile è permette di chjude completamente.

Resistenza à a polvera

U nostru ultimu desideriu hè chì u prossimu Z Flip riceve resistenza à a polvera. Comu pudete sapè Galaxy Sia Z Flip4 sia Z Flip3 anu digià resistenza à l'acqua secondu u standard IPX8. Pò esse presumitu chì a resistenza à l'acqua secondu questu o un standard più altu ùn serà micca limitatu à i clamshells flexibles di Samsung in u futuru, chì duverebbe andà più in là è rende u Z Flip5 dustproof. Questu apparentemente ùn era micca pussibule cù i mudelli Z Flip esistenti per via di u disignu di a cerniera, ma datu chì u prossimu Fold hè previstu di avè una nova cerniera, hè qualcosa abbastanza cuncepibile.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni flexibuli Samsung quì

U più lettu d'oghje

.