Chiudi annunziu

A settimana passata avemu infurmatu chì a squadra di cibersecurità di Google scupertu 18 sfruttamenti di ghjornu zero in i modem Exynos è chì (micca solu) parechji telefoni sò in risicu per quessa. Galaxy. A bona nutizia hè chì Samsung hà digià patched alcune di queste vulnerabilità attraversu u patch di sicurità di marzu. Per d 'altra banda, certi fermanu ancu quì. I dispositi affettati da i bug rimanenti sò quelli chì utilizanu modem Exynos integrati in i chipsets Exynos 850, Exynos 1280 è Exynos 2200.

Per ragioni di sicurità, Google ùn hà micca divulgatu tutte e vulnerabilità chì afectanu i modems di sti chips. Tuttavia, cunsiglia à l'utilizatori di i dispositi Samsung vulnerabili per pruteggiri da elli disattivendu e funzioni di chjama Wi-Fi è Voice-over-LTE (VoLTE). Sè vo vulete piglià a sicurità di u vostru telefonu Galaxy in e vostre mani, quì hè tuttu ciò chì duvete fà per disattivà queste duie funzioni.

Cumu disattivà a chjama Wi-Fi:

  • Apri lu Settings.
  • Tocca l'articulu Cunnessione.
  • Cliccate nant'à "Reti mobili".
  • Spegne l'interruttore SIM di chjama Wi-Fi 1 (se utilizate duie carte SIM, spegne l'interruttore per i dui).

Cumu disattivà VoLTE:

  • Andà à Settings→Connessioni→Reti mobili.
  • Spegne l'interruttore VoLTE SIM 1.

Ricurdativi chì trà i dispositi Galaxy affettatu da e vulnerabilità restante include Galaxy A04, Galaxy A12, Galaxy A13, Galaxy A21s, Galaxy A33, Galaxy A53, Galaxy A71, Galaxy M12, Galaxy M13, Galaxy M33 è serie Galaxy S22. Speremu chì Samsung li ripara u più prestu pussibule.

U più lettu d'oghje

.