Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di l'13 à u 17 di marzu. In particulare parlà Galaxy S10, Galaxy Da Fold4, Galaxy Da Flip4 è Galaxy A53 5G.

Samsung hà iniziatu à emette u patch di sicurità di marzu à tutti i telefoni citati. À a fila Galaxy U S10 porta una versione di firmware aghjurnata G97xFXXSGHWC1 è era u primu à ghjunghje, frà altri, in a Repubblica Ceca, Serbia o Bulgaria, u Galaxy Da a versione Foldu4 F936BXXS2CWB5 è era u primu à esse dispunibule in Australia è in certi paesi sudamericani, u Galaxy Da a versione Flip4 F721BXXS2CWB5 è era u primu à "sbarcà" in, frà altri, in Australia, Nova Zelanda, Singapore, Sudafrica, Messicu, Brasile, Argentina, Perù, Turchia, Libanu, Egittu o Arabia Saudita è Galaxy A53 versione 5G A536BXXS5CWB6 è era u primu à ghjunghje in certi paesi europei, cumpresa a Repubblica Ceca.

U patch di sicurità di marzu risolve un totale di 50 vulnerabilità, cù 39 di elli riparati da v Androidin Google è 11 in u so software Samsung. Cinque d'elli sò stati marcati cum'è critichi, 35 cum'è altamente periculosi. A maiò parte di i bug riparati da u giant coreanu portavanu l'etichetta "moderatamente periculosa".

Samsung hà riparatu, frà altre cose, un sfruttamentu ligatu à u driver DECON (Display and Enhancement Controller) chì hà permessu à i pirate di creà un difettu d'accessu à a memoria chì affettava i dispositi chì utilizanu u chipset Exynos 2100 è in esecuzione. Androidin 11, 12 è 13, una vulnerabilità in a funzione AutoPowerOnOffConfirmDialog chì i pirate puderanu sfruttà per spegne u dispusitivu Galaxy remotamente, autentificazione incorrecta in SecSettings chì hà permessu à i pirate di resettate l'app Settings, o un bug in Bluetooth causatu da un cuntrollu d'accessu incorrectu chì hà permessu à l'attaccanti di mandà schedari senza permessu.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.