Chiudi annunziu

Ùn ci hè dubbitu chì Samsung hè gradualmente à pruvà à espansione è migliurà u so ecosistema di prudutti. Dopu ci hè statu un cambiamentu in i laptops in l'ultimi anni Galaxy Book, a cumpagnia hè avà pruvatu à migliurà a gamma di accessori per i so smartphones, vale à dì a serie Galaxy S23 è destinatu à i dilettanti di fotografia è video. Hà introduttu u so Camera Grip Stand è Slim Tripod Stand.

In u situ web di a cumpagnia Samsung u Camera Grip Stand cun cuntrollu luntani pò avà esse trovu. L'ultime permette l'attaccamentu à u casu Gadget per a gamma Galaxy S23 è vene cun un mini tripode. U telecomando di l'otturatore funziona nantu à una basa Bluetooth. U pacchettu d'accessori si trasforma Galaxy S23, Galaxy S23+ o Galaxy S23 Ultra per un sistema di càmera notevolmente megliu, chì hè assai più faciule da trattà. Offre una presa più còmoda è cù l'aiutu di un tripode pudete truvà a pusizione ideale di u telefunu in relazione à a scena fotografiata o filmata. L'abilità di piglià ritratti da una distanza hè di sicuru ancu un grande vantaghju è l'apprezzerete, per esempiu, quandu pigliate ritratti in modalità Astrophoto o video in modalità Astro Hyperlapse.

U Slim Tripod Stand per a serie Galaxy U S23 travaglia ancu cù u Gadget Case. U telefunu pò esse piazzatu in l'orientazione di u paisaghju o di u ritrattu è hè adattatu per utilizà a camera è ancu per videochiamate o vede video. U tripode pò esse plegatu in una dimensione compacta, per quessa, ùn hè micca prublema per piglià praticamenti in ogni locu. In Gran Bretagna, custa 34 liri, chì si traduce in un pocu più di 900 CZK. Samsung ùn hà ancu annunziatu u prezzu di u Camera Grip Stand.

Attualmente, i dui prudutti sò listati in u situ web di a cumpagnia per u mercatu di u Regnu Unitu, ma hè prubabile chì Samsung purterà questu accessori in altri paesi in un futuru vicinu.

Covers, case e covers per Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S23 Ultra quì

U più lettu d'oghje

.