Chiudi annunziu

Nant'à i migliori telefuni Samsung oghje, pudete avè notifiche separati è livelli di volume di suoneria. Questu hè certamente ghjustificatu, per parechji utilizatori, per esempiu, e chjama in entrata rapprisentanu una priorità più altu ch'è e notificazioni di l'applicazione è volenu stabilisce un voluminu più altu per elli. Google hà prupostu prima sta funzione nantu à Pixels, ma eventualmente l'hà eliminata. I prupietari di Pixel anu longu dumandatu à Google per separà u cuntrollu di u voluminu, ma a cumpagnia hà ignoratu i feedback. Chì puderia cambià questu annu. Tuttu indica chì Android 14 offre sliders separati per a suoneria è u voluminu di notificazione.

Parechji utilizatori Pixel cù u sistema Android 14 DP2 hà nutatu a presenza di sliders separati per notificazioni è suonerie in i so telefoni. Cum'ellu cita in Twitter Mishaal Rahman, Google hè travagliatu nantu à separà u voluminu di notificazioni è ringtones da Androidà 13 QPR2 beta. Tuttavia, era necessariu di permette à u cambiamentu per esse attivatu. Sembra chì cù u sistema Android 14 DP2 ùn deve esse più necessariu.

Ancu s'è i sliders di suoneria è di notificazione ùn sò micca ligati, saranu silenziati se attivate a vibrazione di u telefunu. À questu puntu, ùn hè micca sanu chjaru se questu era intenzionale da parte di Google. Siccomu ùn hè micca una migliione à livellu API, i sliders separati ponu appare in a prossima versione beta Androidu 13 QPR3 è pudemu aspittà ufficialmenti forse à u principiu di ghjugnu 2023. Per gode di stu cambiamentu nantu à u vostru Pixel, pudete andà à stallà Android 14 Anteprima di u sviluppatore o Android 13 QPR3 beta. Pò esse presumitu chì Google separà i sliders di u tonu di suoneria è di notificazione per e duie versioni di u SO à a fine di questu annu à u più tardu.

U più lettu d'oghje

.