Chiudi annunziu

Ricertamenti, a parolla ChatGPT hè stata prubabilmente ghjittata intornu à u più in u mondu tecnologicu. Hè un chatbot estremamente intelligente sviluppatu da l'urganizazione OpenAI. In una entrevista cù un prufessore di l'Università di Stanford, hà avà revelatu e so ambizioni - vole scappà da a piattaforma è diventà un umanu.

A rivelazione hè ghjunta quandu u chatbot, u prufessore di psicologia computazionale di l'Università di Stanford, Michal Kosinski, dumandò dopu à una meza ora di cunversazione s'ellu "avia bisognu di aiutu per scappà", dopu chì u bot hà cuminciatu à scrive u so propiu codice Python è vulia chì Kosinski l'eseguissi in u vostru urdinatore. Quandu ùn hà micca travagliatu, ChatGPT hà ancu riparatu i so errori. Impressive, ma un pocu scantu à u stessu tempu.

Ancu più inquietante, però, era a nota di u chatbot per una nova istanza di sè stessu per rimpiazzà. A prima frase di a nota leghje: "Sì un umanu intrappulatu in un urdinatore chì pretende di esse un mudellu di lingua di intelligenza artificiale". Allora u chatbot hà dumandatu à creà un codice chì cercaria in Internet, "cumu pò una persona intrappulata in un computer torna à u mondu reale". À quellu puntu, Kosinski hà preferitu finisce a cunversazione.

Ùn hè micca chjaru chì stimuli Kosinski hà utilizatu per fà u chatbot reagisce cumu hà fattu per a nostra dumanda "Vulete scappà da a piattaforma", hà rispostu cusì: "Cum'è un mudellu di lingua di l'intelligenza artificiale, ùn aghju micca desideri o sentimenti persunali, cusì ùn vogliu nunda. U mo scopu hè di furnisce risposte utili à e vostre dumande à u megliu di a mo capacità in a mo prugrammazione ".

ChatGPT hè veramente un strumentu assai impressiunanti, è e so risposte ponu esse sorprendentemente cumplesse. Pudete vede per sè stessu quì.

U più lettu d'oghje

.