Chiudi annunziu

Ricertamenti, a nutizia intornu à Microsoft hè assai spessu ligata à u tema di l'acquistu di Activision Blizzard. In ogni casu, i piani di u giant tecnulugicu di Redmond probabilmente vanu ancu più. In una entrevista cù u Financial Times, u capu di Xbox, Phil Spencer, hà parlatu di l'intenzione di Microsoft di lancià una tenda di applicazioni focalizata in i ghjoculi. Android a iOS. "Vulemu esse in una pusizioni induve pudemu offre Xbox è cuntenutu da noi è i nostri partenarii di terzu in ogni schermu chì qualchissia vole ghjucà", disse Spencer.

Tuttavia, ellu stessu hà ammissu à u stessu tempu chì questu ùn hè micca pussibule in i dispositi mobili in u mumentu. Ellu hà ancu spressu l'idea chì in u futuru puderia esse una facilità aperta cù Androidem a iOS è a sucetà vole esse preparatu in questa direzzione.

Attualmente Apple App stores di terze parti nantu iOS ùn permette micca U listessu era veru in u casu Androidu finu à a decisione di a Cummissione di a Cumpetizione di l'India (CCI) hè ghjunta cù u requisitu chì Google apre a so piattaforma in India. Tuttavia, a cumpagnia hà dettu chì pensa à appellu certi aspetti di a decisione di a CCI.

Malgradu l'ostaculi chì stanu in u modu di Microsoft, e parolle di Spencer revelanu chì a cumpagnia aspetta ansiosamente u ghjornu chì a so app store pò esse dispunibule per Android a iOS. A decisione di l'India hè u primu passu nantu à una strada chì puderia purtà à altri paesi chì necessitanu Google è Apple anu apertu u so ecosistema. In fatti, e novi regule di l'Unione Europea cuntenute in Attu nantu à i mercati digitale (Digital Markets Act), chì hà u scopu di aumentà a cumpetizione in u campu di l'applicazioni, puderia significà chì vedemu un tali cambiamentu prima di ciò chì avemu aspittatu.

U più lettu d'oghje

.