Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu u so primu chip UWB Exynos Connect U100. Inseme cun ellu, u giant coreanu hà ancu annunziatu a nova marca Exynos Connect per i chips semiconductor chì offrenu una cunnessione wireless di corta distanza cum'è UWB, Bluetooth è Wi-Fi.

U chip Exynos Connect U100 offre una cunnessione UWB cù una precisione di pochi centimetri è precisa. informacemi circa a direzzione (menu di 5 gradi). Hè pensatu per l'usu in smartphones, tablette, vitture è dispositi IoT. UWB hè una tecnulugia wireless relativamente nova chì pò trasmette dati à alta velocità utilizendu un spettru di freccia larga è distanze brevi. Grazie à a so capacità di furnisce informace nantu à a direzzione hè sempre più utilizata per cunnette cù e chjave digitale è i locatori intelligenti. Pò esse ancu usatu per pagamenti mobili, case intelligenti è fabbriche intelligenti.

U novu chip UWB di Samsung pò esse utile per u seguimentu di locu in ambienti interni sfidanti, cum'è centri commerciali, induve u GPS ùn hè micca dispunibule. Puderà ancu aiutà à migliurà a precisione di l'applicazioni di realtà virtuale è aumentata. Include RF (Radio Frequency), banda base, memoria flash integrata è gestione di l'energia. Probabilmente serà utilizatu in futuri smartphones, tablette, locatori intelligenti è altri prudutti IoT. Per prutegge lu da i pirate, Samsung hà equipatu cù STS (Scrambled Timestamp Function) è un mutore di criptografia hardware sicuru.

U chip hè statu certificatu da u FiRa Consortium, chì verifica l'interoperabilità di i dispositi UWB. Inoltre, hè certificatu CCC (Car Connectivity Consortium) Digital Key Release 3.0, chì permette di esse usatu cum'è una chjave di vittura digitale in veiculi cunnessi cumpatibili. Samsung pò esse espertu di usà in i telefoni futuri Galaxy è i locatori intelligenti.

U più lettu d'oghje

.