Chiudi annunziu

Avete scurdatu di aghjunghje un destinatariu dopu avè chjappu u buttone Invia in Gmail o avete nutatu un errore grammaticali? Probabilmente vi hè accadutu più di una volta. Oghje, l'email hè u modu di cumunicazione basica accettatu in ogni locu da l'istituzioni educative à l'amministrazioni publiche à l'uffizii corporativi, è Gmail eccelle in questa disciplina. Quì amparate cumu annullà un e-mail mandatu in Gmail, in quale avete scupertu dopu una carenza.

Ùn hè micca pussibule di rinvià e-mail chì avete mandatu in u passatu in Gmail (è, quantu sapemu, in qualsiasi altru cliente di email). Tuttavia, pudete immediatamente annullà un email utilizendu una funzione chì per automaticamente permette di annullà un missaghju mandatu per cinque seconde. Se questu tempu vi pare troppu cortu, pudete allargà (in a versione per computer di Gmail) finu à 30 seconde (vede Settings → Undo Send).

Avete un email prontu nantu à u vostru telefunu, dopu l'inviate, solu per capisce chì avete indirizzatu à a persona sbagliata. Immediatamente dopu, duvete fà i seguenti:

  • Appena apparisce, cliccate nant'à u buttone in u cantonu in basso à destra Torna.
  • U vostru email originale s'aprerà cum'è un bozza cum'è s'ellu ùn l'avete mai mandatu.
  • Fate i cambiamenti necessarii è verificate cù cura prima di rinvià.

Ci hè un modu più per evità "accidenti email", almenu in androidnova versione di Gmail. Hè una funzione chjamata Cunfirmà prima di mandà. Cum'è u nome suggerisce, prima di mandà un email, cunfirmate chì vulete mandà, dendu un'altra chance per verificà l'indirizzu currettu, l'ortografia o l'allegati. Per attivà a funzione:

  • Apertura in u cantonu superiore manca menu hamburger.
  • Cliccate nant'à Settings → Settings Generali.
  • Verificate a casella Cunfirmà prima di mandà.

U più lettu d'oghje

.