Chiudi annunziu

Ci hè un gran numaru di smart watches è braccialetti nantu à u mercatu. In ogni casu, i smart watches per i zitelli anu certe specifiche, grazia à quale i so picculi purtatori sò sicuri è sottu a tutela di i so genitori. In l'articulu d'oghje, vi purtemu cinque cunsiglii per i migliori smartwatch per i zitelli.

WowME Kids Fun Light

WowME Kids Fun Light hè un braccialetto di fitness per i zitelli cù cuntrolli in cecu è un touch screen TFT di culore. Offre funzioni cum'è u monitoraghju di a freccia cardiaca, u monitoraghju di u sonnu, u pedometru, u modu di dorme / ùn disturbà micca è e facci di orologio persunalizati. Hà a resistenza di classe IP68, a bateria pò durà finu à 600 ore cù una carica completa.

Pudete cumprà a bracciale WowME Kids Fun Light per 554 corone quì.

LAMAX BCool Black

LAMAX BCool Black hè un orologio intelligente per i zitelli cù cuntrolli in cecu è un display TFT di culore. Offre funzioni cum'è a misurazione di a freccia cardiaca, u monitoraghju di u sonnu, u pedometru, a ricerca di u telefuninu, u cuntrollu di u lettore di musica mobile, a previsione di u tempu, u modu di dorme / ùn disturbà micca, sguardi persunalizati è ghjochi. L'orologio hà una resistenza di classe IP68, a vita massima di a bateria cù una carica completa hè di 168 ore.

Pudete cumprà l'orologio LAMAX BCool Black per 715 corone quì.

WowME Kids Play

WowMe Kids Play hè un orologio intelligente cunfortu per i zitelli cun un schermu tactilu TFT in forma quadrata. Offre cuntrolli in ceco, misurazione di a freccia cardiaca, monitoraghju di u sonnu, pedometru, previsione di u clima, modalità di dorme / ùn disturbà micca, facci è ghjochi persunalizati, adattati per a corsa, in bicicletta è a resistenza IP68. A bateria prumette di durà finu à 360 ore cù una sola carica completa.

Pudete cumprà l'orologio WowME Kids Play per 990 corone quì.

Carneo Tik&Tok HR+

Orologio intelligente Carneo Tik&Tok HR+ sò dispunibili in rosa è blu. Offre un display IPS rettangulare chjaru, resistenza IP68, una vita di a bateria finu à 120 ore cù una sola carica completa, è di sicuru ancu assai funzioni fantastiche, cum'è a misurazione di a freccia cardiaca, u monitoraghju di u sonnu, a misurazione di l'attività o forse un pedometru. .

Orologi CarPudete cumprà neo Tik&Tok HR+ per 1390 curone quì.

Garmin vívofit Jr. 3

U fabricatore pruvucatu di smart watches offre ancu un mudellu per i zitelli. Garmin vívofit Jr. 3 sò dotati di un display MIP eccellentemente leggibile, offre un monitoraghju di u sonnu, un pedometru, un monitoraghju di l'attività è altre funzioni, a bateria prumette di durà finu à 8 ore cù una sola carica.

Orologio Garmin vívofit Jr Pudete cumprà 3 per 1989 curone quì.

U più lettu d'oghje

.