Chiudi annunziu

Samsung hè previstu di presentà novi smartphones plegabili più tardi questu annu Galaxy Da Fold5 a Galaxy Da Flip5. Sapemu digià un pocu di i dui (per esempiu, u Z Fold5 deve avè un novu disignu cerniera o migliuratu camera è Z Flip5 più grande esterno visualizazione). Avà, i primi renders di u secondu puzzle citatu sò filtrati in l'etere, rivelando chì a so visualizazione esterna serà daveru significativamente più grande di quella di e generazioni precedenti di Z Flip, è micca solu questu.

Da u cuncettu rende publicatu da un leaker chì passa da u nome in Twitter SuperRoader, seguita chì a visualizazione esterna di u Z Flip5 serà divisu in dui parti. Accantu à a camera doppia hè un display più chjucu chì mostra u clock, u livellu di a bateria è l'emoticons AR. U restu di a parte frontale di u telefunu quandu hè chjusu hè pienu di una visualizazione assai più grande (presumibilmente 3,4 inch), chì averà un rapportu d'aspettu di 1: 1.038, chì significa chì saria una schermu quasi quadrata. Questu hà da fà più faciule per interagisce cù notificazioni, paràmetri rapidi è widgets senza avè apertu u telefunu. Pudemu ancu imaginà chì saria pussibile aduprà applicazioni cumpletu nantu à una tale schermu.

L'altri cambiamenti di disignu da u Z Flip5 ponu esse vistu nantu à i so lati, chì pareanu esse flat. Inoltre, pare avè i cantoni arrotondati. Cum'è i mudelli precedenti, u lettore di impronte digitali hè integratu in u buttone di putenza. Sicondu rapporti non ufficiali, u telefunu utilizerà una cerniera in forma di goccia d'acqua chì li permetterà di chjude senza intervallu trà e duie mità.

Finu à u spettaculu Galaxy Da Flip5 a Galaxy Sembra chì ci hè assai tempu in u Fold5. Samsung duveria revelà à u mondu in qualchì tempu in l'estiu, probabilmente in Aostu.

Galaxy Pudete cumprà Z Flip4 è altri telefoni Samsung flip quì

U più lettu d'oghje

.