Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni dopu chì Samsung hà introduttu u smartphone Galaxy A54 5G (inseme cù Galaxy A34 5G), hà introduttu una versione ligeramente mudificata di questu Galaxy M54. Comparatu à questu, hà una visualizazione più grande, una risuluzione più alta di a camera principale è una bateria più grande.

Galaxy U M54 hè dotatu di un display Super AMOLED Plus cù una diagonale di 6,7 inch (hè dunque 0,3 inch più grande di u screnu). Galaxy A54 5G), risoluzione FHD + è frequenza di rinfrescante di 120 Hz. U so spinu è u quadru sò fatti di plastica. Cum'è un "fratellu-fratellu", hè alimentatu da u chipset Exynos 1380, chì hè secondatu da 8 GB di sistema operatore è 256 GB di memoria interna.

A camera hè tripla cù una risoluzione di 108, 8 è 2 MPx, cù a seconda chì serve cum'è una lente ultra-largu è a terza cum'è una camera macro. A camera frontale hè 32 megapixels. L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali integratu in u buttone di accensione (Galaxy L'A54 5G hà integratu in a visualizazione) è NFC (l'A54 5G hè ancu equipatu di parlanti stereo è u gradu di prutezzione IP67).

A bateria hà una capacità di 6000 mAh (per l'A54 5G hè 5000 mAh) è sustene a carica "rapida" di 25W. Software-sàviu, u telefonu hè custruitu nantu Androidu 13 è a superstruttura One UI 5.1. Serà prupostu in blu scuru è argentu. Galaxy U M54 deve esse in vendita stu mese in u Mediu Oriente. Puderia ghjunghje à più paesi asiatichi in pochi settimane. S'ellu ci sarà eventualmente vede in Europa ùn hè micca chjaru à u mumentu (u so predecessore Galaxy M53 in ogni modu, hè statu vindutu in u vechju cuntinente, cumpresa a Repubblica Ceca, cusì hè da aspittà).

Galaxy Pudete cumprà l'A54 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.