Chiudi annunziu

Ricertamenti, u mondu tecnulugicu hà trattatu cù una "polemica" in quantu à a capacità di u telefunu. Galaxy S23 Ultra per piglià ritratti di a luna. Qualchidunu dicenu chì Samsung usa l'intelligenza artificiale per sovrappone l'imaghjini nantu à elli è chì questu hè in realtà una scam. Samsung hà rispostu à queste voci spiegazione, chì ùn applicà micca l'imaghjini di superposizione à l'imaghjini di a luna, ma ancu questu ùn hà micca cunvince certi dubbienti. U giant coreanu hè statu sustinutu da u rispettu canali di YouTube Techisode TV (hè gestitu da un ingegnere), chì hà ghjuntu cù una spiegazione ancu più dettagliata di cumu "hè" veramente travaglia.

In poche parole, secondu Techisode TV, e foto di a Luna di Samsung funzionanu sintetizzandu più di dece foto di a Luna chì pigliate è cumminendu i dati di l'imaghjini da tutte e foto per creà a versione più altu pussibule, riducendu u rumore è migliurà a nitidezza è i dettagli cù a funzione Super Resolution. Questi risultati cumminati sò allora più rinfurzati cù l'intelligenza artificiale chì u géant coreanu hà furmatu per ricunnosce a luna in ognuna di e so fasi. Tuttavia, sta interpretazione ùn spiega micca a foto sfocata ora famosa (o piuttostu infame) di a luna, cù quale un certu utilizatore Reddit pruvatu à pruvà chì i ritratti di a luna pigliati cù un telefunu Galaxy S23 Ultra sò falsi. O sì?

Techisode TV spiega ancu questu, dicendu chì l'usu di Reddit sopra citatu hà sbulicatu a luna cù sfocatura gaussiana. Questu hà permessu à l'AI di Samsung di eseguisce i numeri in daretu è vene cun una maghjina assai più chjara apparentemente priva di qualsiasi dati d'imaghjini. A rete neurale convoluzionale di Samsung migliora essenzialmente a nitidezza è i dettagli di l'imaghjini facendu esattamente u cuntrariu di sfocatura gaussiana.

Infine, a megliu prova chì Samsung ùn hè micca falsificatu e foto di luna hè chì a stessa tecnulugia chì Galaxy Adupratu da u S23 Ultra per rinfurzà l'imaghjini di a luna, hè utilizatu per rinfurzà qualsiasi foto presa à un livellu di zoom abbastanza altu - sia una foto di a luna o micca. Dunque hè assai più cà una IA addestrata per rinfurzà e foto di luna utilizendu texture esistenti è dati da a memoria. Hè veramente qualcosa cum'è una matematica cumplessa chì prova di "invintà" a realità da l'infurmazioni chì dà.

Cusì pudete restu tranquillu. A camera AI di Samsung ùn "incolla" l'imaghjini pre-fatte nantu à e vostre foto scattate cù lenti teleobiettivi per rende più realistichi. Invece, usa una matematica cumplessa guidata da AI per calculà ciò chì a realità deve esse cum'è datu u informace, chì riceve attraversu u sensoru di a camera è lenti. Dittu chistu, face questu per ogni foto pigliata à livelli di zoom elevati, è u face assai bè.

Una fila Galaxy Pudete cumprà u S23 quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.