Chiudi annunziu

Samsung hà travagliatu da almenu una decina d'anni per fà e batterie à u statu solidu una realtà. I brevetti 14 per stu tipu di bateria recentemente cunfirmati da l'Uffiziu di a Propietà Intellettuale Coreana (KIPO) provanu chì sò serii.

Una divisione di Samsung Electro-Mechanics, secondu u situ coreanu The Elec citatu da u servitore SamMobile hà ricivutu 14 novi patenti di batterie à u statu solidu, 12 di i quali hà presentatu trà nuvembre è dicembre 2020. Queste patenti pò esse ottenute in preparazione per i prossimi avanzi tecnologichi in batterie. A settimana passata, a cumpagnia hà dettu à a stampa in una riunione di l'azionisti chì "preparemu picculi batterie di stati solidi o cumpunenti per l'energia verde basata nantu à sta tecnulugia (ossidu solidu à alte temperature).

Hè nutate ancu chì ancu più patenti ligati à e batterie di u solidu sò tenuti da una altra divisione di Samsung in Corea - Samsung SDI. In u passatu, un totale di 49 patenti ligati à e proprietà, i metudi di produzzione è a struttura di e batterie di semiconductor sò stati appruvati per questa divisione.

Samsung hà travagliatu nantu à e batterie di u statu solidu per parechji anni, è pare chì u sviluppu hè bè in u so modu à a fine è l'intruduzioni di un pruduttu di u cunsumu. E batterie à u statu solidu sò assai più sicure chè e batterie tradiziunali di lithium-ion (ùn prenderanu micca u focu o sploderanu ancu quandu sò perforate) è almacenanu l'energia più densamente, chì significa batterie più chjuche ma più putenti per smartphones, tablette è diversi altri dispositi.

U più lettu d'oghje

.