Chiudi annunziu

Un telefuninu di fascia media presentata recentemente Galaxy A54 5G va al di là di i so predecessori è porta caratteristiche chì prima eranu riservate per i telefoni smartphones più caru. In più di u cuncepimentu è di a qualità di custruzzione migliurati, offre ancu parechje miglioramenti di fotocamere è di editazione di foto chì ùn avemu mai pensatu chì avarianu un telefuninu mid-range. Ma Samsung s'hè superatu di novu.

Galaxy L'A54 5G offre i seguenti miglioramenti in camera è editazione di foto:

  • AI Image Enhancer: Questa funzione face chì e foto parenu più vivaci è menu sordi. L'intelligenza artificiale migliurà i so culori o u cuntrastu, frà altre cose.
  • Framing Auto: Questa funzione aghjusta automaticamente l'angolo di vista è permette à a camera di zoom in finu à cinque persone mentre registra video.
  • Modu Auto Night: Permette à l'app di càmera di misurà a quantità di luce intornu à l'uggetti è di passà automaticamente à u modu di notte.
  • Nightografia: Stu modu alimentatu da AI permette à a camera di catturà abbastanza luce per piglià foto più brillanti è dettagliate in cundizioni di poca luce.
  • Stabilizazione ottica di l'imagine mejorata per e foto è i video: Galaxy L'A54 5G hà un angulu di stabilizazione otticu più largu per e foto, migliuratu da 0,95 à 1,5 gradi. A stabilizazione di u video hè stata ancu migliurata - avà hà una freccia di 833 Hz, mentre chì era 200 Hz per u predecessore.
  • Modu No Shake Night: Permette à a camera - grazia à una stabilizazione ottica di l'imaghjina mejorata - per catturà e foto di poca luce cù livelli più elevati di dettagliu, più luce è menu rumore. In listessu modu, u telefunu prumette una registrazione video stabile senza vibrazioni sottili è effetti di illuminazione disturbanti.
  • Eraser d'ughjettu: Questa funzione di l'app Gallery hè stata introdutta cù u lanciu di a serie di punta Galaxy S21 è avà venenu à Galaxy A54 5G. Permette à l'utilizatori di sbarazzarsi istantaneamente di l'uggetti indesiderati o di e persone da e foto cun un toccu simplice nantu à u screnu.
  • Remastering di foto è GIF: Questa funzione di a Galeria hà debutatu in i telefoni di a serie Galaxy S23 è avà vene à Galaxy A54 5G. Permette di caccià l'ombra indesiderata è i riflessi da e foto, è da i GIF u rumore chì hè di solitu assuciatu cù l'imaghjini di stu formatu.
  • Mise au point précise: Galaxy L'A54 5G usa l'autofocus All-pixel invece di l'autofocus di rilevazione di fase (PDAF), chì hè una variazione di a tecnulugia Dual Pixel PDAF. Siccomu u telefunu pò utilizà tutti i so pixel per l'autofocus, deve esse più veloce, più precisu è megliu in cundizioni di poca luce in pratica.

Questi miglioramenti di a camera è di editazione di foto ùn sò micca i soli Galaxy A54 5G si distingue da i so cuncurrenti. L'altri sò u retro di vetru o a freccia di rinfrescante adattativa di a visualizazione (ancu se cambia solu trà 120 è 60 Hz).

Galaxy Pudete cumprà l'A54 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.