Chiudi annunziu

Huawei hà lanciatu un novu smart watch Watch Ultimate, chì puderia esse cumpetizione per a serie Galaxy Watch5. Attraenu cù una mostra giant, grande endurance è a pussibilità di immerse cun elli grazia à a resistenza di l'acqua di 100 m.

Huawei Watch L'Ultimate presenta un display LTPO AMOLED 1,5-inch cù una freccia di rinfrescante adattativa trà 1-60Hz. U so casu hè fattu di metallu liquidu basatu in zirconiu, mentri unu di i straps hè un novu tipu di gomma nitrile hydrogenated. A lunetta hè ceramica è a visualizazione hè prutetta da vetru di zaffiro. L'orologio hè alimentatu da una bateria 530mAh, chì, secondu u fabricatore, dura 14 ghjorni cù una sola carica in usu normale, è 8 ghjorni in usu attivu. L'orologio supporta a carica wireless Qi è deve carica da 0 à 100% in 60 minuti.

U corpu di l'orologio presenta sedici strutture resistenti à l'acqua per sustene a pressione estrema di u mare prufondu, è vanta ancu certificazioni di resistenza à l'acqua ISO 22810 è EN13319, chì assicuranu chì pò sustene 24 ore d'immersione à una prufundità di 110 metri o 10 ATM.

L'orologio vanta ancu un modu di spedizione, chì hè statu cuncepitu specificamente per e persone chì piacenu l'attività all'aperto, chì usa capacità di posizionamentu GNSS à doppia frequenza per furnisce una cartografica precisa in ogni mumentu è permette à l'utilizatori di stabilisce punti di waypoint in u desertu. L'utilizatori ponu ancu monitorà l'ossigenu di u sangue, chì pò esse vitale durante a caminata dura. L'orologio hà ancu i sensori di frequenza cardiaca è ECG di solitu.

Huawei Watch L'Ultimate serà dispunibule in duie versioni - Expedition Black (cù una cinturina di gomma) è Voyage Blue (cù un elegante finitu metallicu) è sarà in vendita à principiu di u mese prossimu in u Regnu Unitu è ​​​​l'Europa cuntinentale. U so prezzu serà annunziatu quì dopu (in Cina costanu 5 o 999 yuan, o circa 6 è 999 CZK).

Pudete cumprà i migliori orologi intelligenti quì

U più lettu d'oghje

.