Chiudi annunziu

App Gallery nantu à i dispositi Galaxy hà avutu a funzione di rimasterizà e foto l'annu prima. A funzione hè ovviamente impurtante per a cumpagnia, postu chì era inclusa in a superstruttura One UI 5.1 migliurà. Avà qualchissia hà scupertu chì pò avè risultati un pocu disturbanti.

L'usu di Twitter Apricot Lennon nantu à a reta spartutu foto originale è rimasterizzata di a so figliola di sette mesi. Mentre chì a funzione Samsung Gallery Remaster hà risultati positivi in ​​generale, in questu casu "corre" è rimpiazzà a lingua di u zitellu cù i denti. U risultatu finali ùn hè micca solu irrealisticu, ma ancu assai disturbante. Tuttavia, almenu a funzione hà eliminatu u noodle di u nasu.

Web A Lunatics Lament pruvatu à riplicà stu prublema cù una altra foto di u zitellu è ghjunse à una cunclusione simili. Tuttavia, in questu casu, i denti ùn eranu micca cusì notevuli. Ùn hè micca chjaru perchè a funzione AI faci questu quandu deve esse capace di ricunnosce chì l'imaghjini hè di un zitellu chì ùn pò micca avè i denti à a so età. O Samsung simpricimenti ùn l'hà micca furmatu per questu.

Fortunatamente per i genitori di i zitelli, a funzione Remaster ùn hè micca attivata automaticamente. Hè necessariu di circà in u menù Più quandu vede e foto in a Galeria, è se l'utilizatore sceglie di selezziunà sta opzione, deve aspittà uni pochi seconde per a foto per esse editata. Una volta chì l'AI hà processatu l'imaghjini, un slider Prima / Dopu apparirà nantu à questu è l'utilizatore pò decide s'ellu preferisce a versione originale o nova.

U più lettu d'oghje

.