Chiudi annunziu

Samsung hè statu u megliu fabricatore per un bellu pezzu androiddi smartphones in u mondu. Mentre chì nisun fabricatore hè perfettu, u giant coreanu resta a prima scelta, è hè faciule per vede perchè. Tuttavia, sè vo site in dubbitu, quì sò 5 ragiuni chì vi cunvinceranu chì hè veramente.

Samsung si preoccupa di u supportu di i clienti è di a qualità di travagliu

Samsung prupone a megliu qualità di trasfurmazioni per i so dispusitivi, soprattuttu in a categuria di prezzu più altu. Se cumprate u so telefunu, pudete esse sicuru chì ùn si romperà. È se qualcosa va male, a so vasta reta di centri di riparazione vi aiuterà. Nisun altru fabricatore androiddi i telefoni intelligenti ùn offre un supportu di cliente megliu cà Samsung. Ancu s'ellu ci hè una voce negativa da u tempu à u tempu, deve esse ricurdatu chì Samsung vende i so dispositi à milioni di clienti in u mondu, a maiò parte di i quali ùn anu micca prublemi cun elli.

Un ambiziosu innovatore è capu in u campu di i telefoni intelligenti plegabili

Samsung hè un capu à longu andà in u mercatu di smartphones è un innovatore infaticabile. E so diverse divisioni, da SDI à Display, sò rispunsevuli di l'innuvazione. Samsung hè ancu un pioniere di i telefoni flexibuli, chì sò lentamente è sicuru diventendu mainstream grazia à questu. A cumpagnia sviluppa ancu i telefoni tradiziunali più durable è hè u fabricatore più impurtante di dispusitivi durable specializati, in particulare per u settore corporativu. I schermi AMOLED solidi sò previsti per entre in a prossima era in 2025 cù u standard OLED 2.0, chì permetterà funzioni cum'è u ricunniscenza di impronte digitali multi-touch full-screen, facendu stu tipu d'autentificazione 2,5 miliardi di volte più sicura.

L'estensione One UI è tuttu ciò chì và cun ella (cumprese l'aghjurnamenti)

A superstruttura One UI di Samsung hà evolutu in qualcosa più grande di sè stessu Android. Ancu s'ellu hè "solu" un add-on è micca un sistema operatore, spessu porta novi funzioni intelligenti chì in altri dispositi cù Androidùn li truverete micca. Ci hè una quantità di esempi induve Google hà funzioni novi Androidu inspiratu da a superstruttura Samsung. L'ultimu di questi hè automaticu cunferma Codice PIN è funziunalità ispirati da Samsung Pass. È in a so ultima versione 5.1 a superstruttura hè più liscia, più ottimizzata è più ricca di funzioni chè mai.

Dui motivi finali perchè One UI offre a megliu sperienza di Androidu, sò modu linguist dex - un ambiente desktop chì pò trasfurmà u vostru smartphone o laptop Galaxy in PC - è supportu di software senza rivali chì parechji telefoni è tablette Galaxy avà prumetti quattru aghjurnamenti Androidu.

U megliu androidova marca s'è vo aduprate più dispusitivi cà solu u vostru telefonu

Samsung hè u megliu androidmarca s'è vo aduprate altri dispusitivi oltri u vostru telefonu. U giant coreanu hà u più vastu ecosistema di i dispositi per l'utilizatori androiddi smartphones grazia à u supportu di a piattaforma SmartThings, TV cù u sistema Tizen, watch Galaxy Watch s Wear OS, tablette Galaxy, cuffie wireless Galaxy Buds è laptops Galaxy Libru p Windows, induve tutti sti dispusitivi ponu cumunicà cù l'altri in una forma o l'altru.

Se ùn aduprate nunda altru ch'è un smartphone, pudete micca capitu quantu hè ghjuntu l'ecosistema hardware di Samsung. Da a commutazione perfetta trà i dispositi à a continuità di l'applicazioni attraversu smartphones è tablette Galaxy (ancu limitatu) per facilità u trasferimentu di schedari trà telefoni o pasticchi Galaxy è laptops Galaxy Libru p Windows grazia à a funzione Quick Share, Samsung simpricimenti ùn hà micca cumpetizione in questu è più.

Nisun bloatware, solu app Samsung di qualità

Oghje, u terminu bloatware hè raramente utilizatu, è quandu hè, hè spessu misused. In u mondu di i telefoni intelligenti, stu termu significa basicamente l'applicazioni preinstallate chì ùn venenu micca da u fabricatore o fornitore di software, ma da un sviluppatore di terzu. Circa una decina d'anni fa era ancu utilizatu per discrive l'applicazioni di Samsung perchè ùn eranu micca cusì boni allora è Google avia megliu alternative in a so app store.

Tuttavia, hè una cosa di u passatu. A maiò parte di l'applicazioni di Samsung chì venenu cù i so dispusitivi sò, senza esagerazione, fantastichi. Sò trà i migliori Samsung Internet, Samsung Email, Samsung TV Plus, Gallery, My Files, Samsung Kids, Samsung Wallet, Samsung Pass, Samsung Health, Modi è rutini, Tastiera Samsung o Samsung Notes.

Per esempiu, pudete cumprà prudutti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.