Chiudi annunziu

Unu di i numerosi migliure minori chì Samsung hà aghjustatu à a superstruttura One UI 5.1 hè un timer mejoratu in l'applicazione Clock. Di sicuru, i timers ùn anu micca bisognu di introduzione, ma l'ultima versione di a superstruttura di u giant coreanu hà purtatu sta funzione à un novu livellu.

Un utilizatori UI 5.1 ponu avà eseguisce parechji timer simultaneamente. Mentre si pò sona corny, sta funzione hà veramente assai sensu quandu si cunsidereghja chì e persone sò cumunamenti travagliendu in parechje attività in una volta è pò avè bisognu di più di un timer à u tempu. Configurazione di un timer in One UI hè faciule. Solu apre l'app Clock, selezziunate a tabulazione Timer è tocca u buttone Start. In a versione 5.1, l'utilizatori ponu stabilisce parechje timers à una volta cù u clicu di un buttone +, chì appare in l'angulu superiore dirittu una volta chì almenu un timer hè iniziatu.

Pudete vede parechje timers in una lista o schermu pienu è cambià trà elli. Cliccate u buttone di trè punti in l'angulu superiore drittu per vede l'opzioni per riordinà è rinominà i cronometri.

Pocu dopu à l'avvenimentu Galaxy Unpacked, chì hè accadutu u 1 di ferraghju, sta nova funzione era esclusiva di a linea Galaxy S23. Samsung, però, prima di a fine di u periodu di pre-ordine per Galaxy S23 hà cuminciatu à liberà nantu à i dispositi più vechji Galaxy aghjurnà cù One UI 5.1. In u risultatu, a funzione di più timers à una volta hè avà dispunibule nantu à e fila Galaxy S20, S21 è S22, i dispositi Fan Edition, l'ultimi puzzle di Samsung o i so telefoni di gamma media.

U più lettu d'oghje

.