Chiudi annunziu

I testi di caduta di u telefuninu sò un affare assai guardatu. Forse si puderia parlà di distruzzione constructiva in l'interessu di a scienza. I testi spessu ùn riflettenu micca cumplettamente i modi in quale u vostru dispositivu pò esse dannatu da una goccia in e cundizioni di u mondu reale, ma pudete avè una idea approssimativa di cumu si avaria a gamma Samsung. Galaxy U S23 puderia mantene a so propria contr'à altri dispositi in una prova di caduta standard.

Video urigginatu da Piani di Prutezzione Allstate YouTube pò offre esattamente una tale idea. A cumpagnia hà iniziatu à pruvà a durabilità di i telefoni Galaxy S23, Galaxy S23+ è Galaxy S23 Ultra cun un focusu speciale nantu à cumu si comportanu u vetru riciclatu è i materiali plastichi chì Samsung hà incorporatu in i so disinni industriali. Ogni dispusitivu hè statu sottumessu à dui gocce da una altezza di 6 piedi, o menu di 2 metri, cù l'aiutu di i dispusitivi, in un casu u telefunu sbarcò nantu à a superficia frontale è in l'altru casu nantu à u spinu. Siccomu ognunu di i telefuni pruvati hè cupartu di vetru da i dui lati, ùn hè micca difficiule di indovinà ciò chì succede.

Galaxy U S23 Ultra hà scappatu quasi intaccatu in u fronte mentre sbarcò nantu à unu di i so bordi curvili, limitendu potenzalmentu a maiò parte di i danni à solu l'angulu di u vetru di visualizazione. Una caduta in u spinu hà solu graffiatu a superficia, ma hà fattu a camera principale completamente inutilizabile, postu chì a maiò parte di l'impattu hà colpitu l'elementu di lenti. U S23 hà finitu cù un quadru d'aluminiu dented, ma era altrimenti intaccatu. U mudellu S23 + hà patitu un dannu significativu à u vetru di visualizazione, ma tutti i trè dispositi eranu sempre cumpletamente funziunali. Sfortunatamente, a registrazione ùn mostra micca i dispositi individuali chì cascanu à u latu.

Cunsigliu Galaxy U S23 usa Corning Gorilla Glass Victus, induve u 2.22% di u vetru in u pruduttu vene da fonti riciclate è una piccula parte di u sustrato di poliester hè fatta da plastica di l'oceanu. Corning dice chì u Victus 2 hà alcuni di u megliu rendimentu mai quandu hè cascatu da 3 piedi nantu à u cimentu. Hè certamente fantastico, supponendu chì accidentalmente caccià u S23 da u vostru desk à u pranzu, ma se vi inciampate in u vostru modu di casa, per esempiu, è u dispusitivu cascà da a vostra manu, hè una materia diversa. Sì avete ancu sandali nantu à i pedi di tutti, avete da aspittà un toe stubbed è una fattura di riparazione di telefuninu dispiacevule.

A dichjarazione ufficiale di Allstate hè chì a serie S23 hè più resistente à caduta cà l'S22, ancu quandu si usa materiale riciclatu. Di sicuru, pudemu fà a nostra propria opinione. Hè certamente vale a pena acquistà un casu di qualità è un protettore di schermu per u vostru telefunu. E mentri nisuna prutezzione hè perfetta, questu modu pudete evità parechji prublemi è fastidiosi costi di riparazione.

Pudete cumprà i migliori coperchi è vetri quì

U più lettu d'oghje

.