Chiudi annunziu

Google recentemente rivelatu parechji difetti serii di securità attiva in i chips di modem Exynos chì puderanu permette à i pirate di scaccià remotamente in i telefoni usendu solu un numeru di telefunu. U prublema cuncerna o copre micca solu a gamma di smartphones di Samsung, ma ancu i dispositi Vivo è Pixel. Ancu se Google hà digià patched sti vulnerabilità in i so telefoni attraversu l'aghjurnamentu di sicurezza di marzu, pare chì u dispusitivu Galaxy sò sempre in risicu. Tuttavia, sicondu Samsung, ùn saranu micca prestu.

Un certu utilizatore hà publicatu recentemente nantu à u Forum di a Comunità Samsung di i Stati Uniti cuntribuzione riguardu à a vulnerabilità di chjama Wi-Fi. U moderatore hà rispostu à a so dumanda chì Samsung avia digià riparatu alcune vulnerabilità in i chips di modem Exynos in u patch di sicurezza di marzu è chì u patch di sicurezza d'aprile porta una correzione chì risolve a vulnerabilità di a chjama Wi-Fi. U giant coreanu deve principià à liberà in i prossimi ghjorni.

Ùn hè micca chjaru perchè u moderatore dice chì nimu di i difetti di sicurezza truvati in i chips di modem di i telefoni smartphones Samsung citati eranu serii. Google dichjara chì quattru di i 18 prublemi di sicurezza riportati cù questi chips sò serii è puderanu permette à i pirate di accede à i telefoni di l'utilizatori. Sè vo pussede qualcunu di i telefoni Samsung sopra, pudete prutegge per avà disattivendu a chjama Wi-Fi è VoLTE. Truverete istruzzioni quì.

U più lettu d'oghje

.