Chiudi annunziu

Google pò risolve prestu u prublema cù androidtelefoni, chì hà afflittu i so utilizatori per anni. Se u smartphone cun Androidem (chì pudete assumisce se leghjite una rivista Samsung), probabilmente sapete cumu si pò ciechi momentaneamente quandu sbloccatu in una stanza scura. Questu succede perchè u telefunu attiva a schermu cù u listessu livellu di luminosità cum'è prima ch'ellu era chjusu è aghjusta u livellu di luminosità di a visualizazione quandu u svegliate. Tuttavia, stu inconveniente pò diventà prestu una cosa di u passatu.

Cum'è un specialistu ben cunnisciutu hà scupertu Android Mishaal Rahman in u codice fonte AndroidU 13 QPR2, Google travaglia nantu à un modu per permette à u so sistema di utilizà u sensoru di luminosità di u telefunu per determinà u livellu di luminosità iniziale di a visualizazione ancu quandu a pantalla di u telefunu hè spenta. Questu significa u vostru androidov smartphone serà capace di monitorà constantemente a luce ambientale è aghjustà a luminosità di a visualizazione in cunseguenza, in modu chì ùn vi ceca micca quandu u svegliate in una stanza scura.

À u mumentu, ùn hè micca sanu sanu chjaru quandu avemu da vede stu picculu, ma à i nostri ochji, accolta cambiamentu. Hè pussibule chì serà parte di l'aghjurnamentu Android 13 QPR3 esce in ghjugnu o appare in Androidu 14, a versione stabile di quale pare esse liberata in Aostu.

U più lettu d'oghje

.