Chiudi annunziu

Cù un numeru Galaxy U S22 hà liberatu l'app Camera Assistant di Samsung, chì offre un cuntrollu più detallatu nantu à l'app Camera di basa. In seguitu, l'applicazione hè stata liberata ancu per altri smartphones high-end di a serie Galaxy Nota, Galaxy S à Galaxy Z. Tuttavia, a funzione di cambiamentu di lenti automaticu hè stata limitata à a serie solu Galaxy S22 à Galaxy S23. 

Avà, a cumpagnia hà liberatu una versione aghjurnata di l'app Camera Assistant (versione 1.1.01.0) chì porta a funzione di cambiamentu automaticu di lenti à parechji smartphones. Galaxy, cumpresa a serie Galaxy Nota 20, Galaxy S20, Galaxy S21, Galaxy Da Fold3 a Galaxy Da Fold4. Tuttavia, sti dispusitivi puderanu aduprà solu a funzione di cambiamentu automaticu di lenti s'elli sò digià in esecuzione di l'aghjurnamentu One UI 5.1. Pudete scaricà solu l'ultima versione di Camera Assistant da a tenda Galaxy Store quì, è di sicuru solu in un smartphone compatible Galaxy.

Cumu funziona a funzione di cambiamentu automaticu di lenti di Camera Assistant? 

A funzione di cambiamentu di lenti automaticu hè attivata per automaticamente in i telefoni Samsung cumpatibili, chì significa chì uapplicazione grazia A camera cambia trà a lente principale è u teleobiettivo basatu nantu à a luce ambientale dispunibule. Cum'è probabilmente sapete, u teleobiettivo in i telefoni smartphones ùn hà micca una apertura larga cum'è a camera primaria, è a so dimensione di u sensoru hè ancu più chjuca. Allora un teleobiettivo ùn pò micca raccoglie tanta luce cum'è una camera primaria.

Se u telefuninu determina chì ùn ci hè micca abbastanza luce ambientale per offre un bonu telephoto shot in poca luce, cambierà automaticamente à a camera primaria è tagliate l'imaghjini ingrandate da questu. In ogni casu, sè vo vulete prevene stu cumpurtamentu è furzà l'app di càmera à aduprà solu a lente chì avete intesu aduprà, pudete disattivà a funzione di cambiamentu automaticu di lenti in l'Assistente di Camera.

Una fila Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S23 quì

U più lettu d'oghje

.