Chiudi annunziu

Oghje ghjornu, scontru sempre più spessu assai misinformazione. Google vole aiutà à limità a so diffusione è vene cun funzioni di Ricerca novi è mejorate, cumpresu un carrusel destinatu à espansione a cunniscenza nantu à un tema determinatu. In un post di blog, Google hà annunziatu chì hà sviluppatu strumenti per aiutà cù a verificazione di fatti in a ricerca. Unu di i più impurtanti hè quellu chjamatu Perspettivi.

Grazie à sta funzione, duvemu ottene risultati pertinenti sustinuti da l'opinioni di una quantità di ghjurnalisti è esperti ricunnisciuti nantu à u tema cercatu. Sicondu Google, Perspectives ci furnisce una quantità di risorse notevuli nantu à un tema di nutizie determinatu è aiutanu à espansione a nostra cunniscenza. "Cum'è tutte e nostre funzioni di nutizie, ci sforzemu di furnisce autorevoli è credibili informace", hà dettu Google. Mentre a funzione ùn hè micca stata ancu lanciata, a cumpagnia dice chì prestu serà dispunibule in inglese in i Stati Uniti, sia nantu à e ricerche di desktop sia mobile.

Mentre avemu da aspittà un pocu di più per Perspectives, in i ghjorni à vene serà pussibule aduprà a funzione About this result in u mondu sanu. Quandu a ricerca, in a maiò parte di i casi, l'utilizatori vedenu trè punti è, dopu à cliccà nantu à elli, una finestra cù dati nantu à l'infurmazioni affissate. Google dice chì a funzione serà dispunibule in tutte e lingue induve a ricerca hè dispunibule. Altri strumenti novi includenu un cunsiglieru chì vi avvisa quandu un tema hè in evoluzione rapida, una funzione chì furnisce informace circa l'autore o a capacità di ottene un accessu più faciule à a pagina About.

Pò esse vistu chì Google avanza è e funzioni novi ponu cuntribuisce significativamente à i risultati più pertinenti chì cercamu è forse ancu cuntribuiscenu à una orientazione megliu in temi individuali, senza misinformazione chì si sparghje nantu à a reta.

U più lettu d'oghje

.