Chiudi annunziu

Meta permetterà infine à l'utilizatori di Facebook è Instagram di optà per esse tracciati per publicità mirate nantu à e so piattaforme. Hà fattu sta decisione dopu avè ricivutu milioni di dollari in ammende da i regulatori europei. Ancu Meta Meta hà minacciatu prima di ritirà Facebook è Instagram da u mercatu europeu, questu ùn hè micca successu à a fine è avà anu da seguità a lege di l'UE.

Sicondu u situ web SamMobile citendu u Wall Street Journal, Meta permetterà à i so utilizatori di l'UE per evità di seguità per scopi di publicità à partesi di stu marcuri. L'utilizatori puderanu sceglie una versione di i so servizii chì li destinà solu cù l'annunzii basati nantu à categurie generale, cum'è a fascia d'età è u locu generale, senza aduprà dati cum'è avà, cum'è i video chì l'utilizatori fighjanu o cuntenutu nantu à quale in l'applicazioni Meta cliccà.

Questa opzione pò sona bè "nantu à carta", ma ci hè una cattura. È per certi, serà literalmente un "ganciu". U prucessu di unfollowing Meta nant'à piattaforme cum'è Facebook è Instagram ùn sarà facile à tutti.

L'utilizatori anu prima bisognu di cumpiendu un furmulariu per oppone à Meta utilizendu e so attività in-app per scopi di publicità. Dopu avè mandatu, Meta l'evalueghja è decide s'ellu dà a dumanda o micca. Allora pare ch'ella ùn hà da rinunzià senza una lotta, è ancu s'ellu offre l'opzione di unfollow, avarà l'ultima parola.

In più, Meta hà dettu chì hà da cuntinuà à appellu à i normi è l'amende imposte da i regulatori di l'UE, ma intantu hè obligatu à cunfurmà cù elli. Tuttavia, deve esse nutatu chì a prucedura di untracking menzionata puderia purtà à novi reclami contr'à a cumpagnia.

U più lettu d'oghje

.