Chiudi annunziu

U regulatore talianu hà urdinatu una prohibizione di ChatGPT per presunte violazioni di privacy. L'Autorità Naziunale di Prutezzione di Dati hà dettu ch'ella averia immediatamente bluccà è investigà OpenAI, a cumpagnia americana daretu à stu pupulare strumentu di intelligenza artificiale, in u trattamentu di e dati di l'utilizatori italiani. 

L'ordine hè pruvisoriu, vale à dì dura finu à chì a cumpagnia rispettu a lege di a UE nantu à a prutezzione di e dati persunali, u cusì chjamatu GDPR. I chjamati crescenu in u mondu per sospende a liberazione di novi versioni di ChatGPT è per investigà OpenAI nantu à una gamma di privacy, cybersecurity è deinformacemè. Dopu tuttu, Elon Musk è decine d'esperti in intelligenza artificiale sta settimana anu dumandatu un congelamentu di u sviluppu di l'IA. U 30 di marzu, u gruppu di prutezzione di i cunsumatori BEUC hà dumandatu ancu à l'autorità di l'UE è naziunali, cumpresi i guardiani di prutezzione di dati, per investigà bè ChatGPT.

L'autorità hà dettu chì a cumpagnia ùn avia micca una basa legale per ghjustificà "a cullizzioni di massa è a retenzioni di dati persunali per u scopu di furmà l'algoritmi di ChatGPT". L'autorità italiana ammenta chì a securità di dati di ChatGPT hè stata ancu violata a settimana passata è e conversazioni di l'utilizatori è i dettagli di pagamentu di i so utilizatori sò stati esposti. Hà aghjustatu chì l'OpenAI ùn verifica micca l'età di l'utilizatori è espone "i minori à risposti cumplettamente inappropriati cumparatu cù u so livellu di sviluppu è di cuscenza di sè stessu".

OpenAI hà 20 ghjorni per cumunicà cumu intende mette ChatGPT in cunfurmità cù e regule di prutezzione di dati di l'UE o affruntà una fine di finu à 4% di i so rivenuti glubale o 20 milioni d'euros. A dichjarazione ufficiale di OpenAI nantu à u casu ùn hè ancu stata liberata. L'Italia hè dunque u primu paese europeu chì si definisce contru ChatGPT in questu modu. Ma u serviziu hè digià pruibitu in Cina, Russia è Iran. 

U più lettu d'oghje

.