Chiudi annunziu

Watch Samsung Galaxy Watch cù tutti i so sensori avanzati, un software eccellente è un supportu per una larga gamma di app di fitness, sò un grande tracker di fitness è salute. Sò ancu furnuti cù a funzione di seguimentu di u ciculu di a donna, chì pò fà i dui Galaxy Watch4 in una forma ancu più avanzata Galaxy Watch5. 

L'orologio ùn principia micca à arregistrà nunda finu à chì l'avete stabilitu. Per fà questu, avete bisognu di avè un telefunu cun voi chì hè assuciatu cù u dispusitivu Galaxy Watch. A cunfigurazione iniziale hè fatta attraversu l'applicazione Samsung Health, chì pudete installà quì.

Cumu stabilisce u ciclu menstruali Galaxy Watch 

  • Aprite l'app nantu à u vostru telefunu Salute di Samsung. 
  • Nantu à u screnu in casa, cercate a tabulazione U seguimentu di u ciclu (se ùn l'avete micca quì, aghjunghje cù l'icona di trè punti in cima à diritta). 
  • D'accordu finestra di trattamentu di dati. 
  • Inserite a data, quandu avete avutu u vostru ultimu periodu è poi quantu longu u vostru ciclu di solitu. 

Avà avete stallatu u seguimentu. Allora andate à l'app Samsung Health nantu à u vostru smartwatch è quì di novu selezziunate l'app Samsung Health. Pudete vede a tabulazione sottu U seguimentu di u ciclu, dopu à cliccà chì truverete tutti i impurtanti informace. Pudete ancu stabilisce u seguimentu di u ciculu cum'è una tessera supplementu per a faccia di l'orologio. Quì, vi basta à cliccà nant'à u simbulu in u novu campu Plus è selezziunate l'opzione di l'applicazione Salute di Samsung. Cum'è ogni app di seguimentu di u ciclu, amparà da i vostri dati cù u tempu è furnisce predizioni più precise cù u tempu. U watch hà ancu aduprà u so sensoru di temperatura per furnisce un feedback megliu, se u vostru hà unu.

U più lettu d'oghje

.